Worldremit miért inaktiválta a profilom?
regisztráltam, küldtem egy összeget majd jött a levél hogy "disabled ur accaunt"
pontosabban:
We regret to inform you that your account does not meet our approval criteria and we have therefore suspended your account in accordance with our terms and conditions. Unfortunately we will not be able to provide you with our services for the time being.
If you have any queries on this decision or anything else, please do not hesitate to contact customer support through our website.
Nagyjábol tudom mi áll benne, de kiváncsi lennék volt e hasonló tapasztalatok illetve mennyi idö mire visszaállitják a profilom, ugyanis nem lett elküldve z összeg amit meg levontak, tehát nálluk van jelenleg függöben vagy lenyúlták?
translate.google.hu
"Sajnálatos módon tájékoztatjuk Önt arról, hogy fiókja nem felel meg a jóváhagyási kritériumoknak, ezért felfüggesztettük fiókját az Általános Szerződési Feltételeknek megfelelően. Sajnos jelenleg nem fogjuk tudni Önnek a szolgáltatásainkat.
Ha bármilyen kérdése van ezzel a döntéssel vagy bármi mással kapcsolatban, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz weboldalunkon keresztül."
Én azért végignézném mégegyszer (vagy inkább először?) a felhasználási feltételeket.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!