Bepanaszoljam az internetszolgáltatót?
Bejelentettem online egy hibát csütörtökön. 3 napon belül fel kellett volna venniük velem a kapcsolatot, de csak tegnap hívtak fel. Semmi elnézés kérés.
Ma pedig írták, hogy nem találtak hibát.
500-as volt a pingem, és a letöltési sebesség is a negyede volt a maximumnak.
Mindig ez van, menetrendszerű. Pár napig jó, utána kezdődik elölről. Szerintem szándékosan csinálják.





2.: Vagy meg simán csak instabil fos az egész rendszer és csesznek megcsinálni időben.
Néhány ember csak azért jár ide válaszolgatni, hogy szórakoztassa magát.





4.: Oké, egy valamit már tisztáztunk, nincs tiltva a panaszolás, ez nagyszerű!!
És érdemes is?





Nem érdemes, de megpróbálhatod, sok haszna nincs. Ha úgy érzed, hogy arra van időd, hogy sok sorban állt és panaszkodj nekik egy sort, amire ők annyit csinálnak, hogy felveszik a panaszodat és odateszik a polcra. Kutyát nem fog érdekelni.
A volt cégemnél egy kisebb, helyi internetszolgáltató volt, folyamatosan elment a net, ha felhívtam őket, hogy nem jó, akkor se nagyon csináltak semmit, katasztrófa volt az egész szolgáltatás. Meguntam, írtam nekik egy e-mailt, amiben leoltottam őket kulturált módon. Eltelt egy hét és ott voltak 4-en, új kábeleket húztak be, szünetmentes tápot raktak fel, persze meghegyezték, hogy szép e-mailt írok. Hát mondom, csak őszinte voltam. Rá 1 hónapra otthagytuk őket, átmentünk egy másik szolgáltatóhoz, akkor meg csattantak egyet, hogy csírák...





Igazad van annyiban, hogy én szórakozom az ilyen bugyuta, és semmit el nem mondó kérdéseken.
Mert lássuk csak: Elmondod hogy nem jó, nem működik, hisztizel még egy kicsit, de a lényegről egy betűt nem írsz. Melyikszolgáltató, milyen előfizetés, stb, stb.
Ezen infók tudatában lehetne valamit írni neked, de arra hogy valami hiba van, nem lehet értemben mit mondani.
6.: Online is lehet panaszt tenni, nem kell sorban állni. Mit írtál nekik? Gondolom már nincs meg.
7.: Telekom, tv-internet-telefon, 10 megabites a net, 20 ezres kisvárosban lakom. Ha szükséges utána nézek, hogy pontosan melyik szolgáltatás.
Kb. 2 évvel ezelőttig minden tökéletes volt. Tudta a 10 megabitet, nem igazán volt gond. Az utóbbi 2 évben
viszont a letöltési sebesség 3 megabitnél nem több átlagban. De csak akkor szólok nekik, ha magas a ping is társul ehhez, mert a szerződésben 1 megabit a garantált. Legutóbbi bejelentésnél 500 volt a pingem.
Tavaly router cserém is volt.
Véletlenül rájöttem, hogyha a router-t resetelem, akkor bármilyen rossz is a net, megjavul azonnal. Decemberben is voltak nálam szerelők. Mondtam nekik a router-es dolgot. Annyival intézték el, hogy ennyi idő alatt nem mehet tönkre, és nem fognak állandóan router-t cserélni.
Ha hiszed, ha nem, mostanában havonta hívom fel őket, és mindig egy rövid időre szűnik meg a problémám, miután elszuttyogtak akár egy hetet is. Még 2 évvel ezelőtt türelmesebb voltam. Előfordult, hogy 3 hónapig 2,5 megabites letöltésem volt, bejelentettem, jó lett rövid időre.
Lehet többnyire szoftveres a hiba, de egyre gyakrabban hardveres. Az utóbbi időben egyre sűrűbben mentek el a közeli átjátszó toronyhoz.
Remélem most rohadt boldog mindenki. Lekörmölök ezernyi karaktert, aztán jól szórakozik mindenki. Na, megszivattuk ezt a szerencsétlent, el sem olvasom, ez túl hosszú. 2 havonta teszem fel ugyanazt a kérdést más formában, és ha leírok mindent senki nem válaszol, ha meg semmit sem írok az előbbi hiánya a probléma.
Egyébként most nem is az én problémám a lényeg. Nem kell kisegíteni, annyit én is tudok, hogy az ő eszközparkjukból fakad a probléma.
Itt már inkább az a lényeges, hogy rávegyem őket a seggük felemelésére, és végre megcsinálják rendesen a hozzám tartozó infrastruktúrájukat. Tudom én hogy megy ez, biztosan valami mocskosul drága lenne számukra, inkább megy a mutogatás az ügyfélre.
A szerelőjükből annyit sikerült kiszednem, hogy a kábelekkel van gond, újra kellene húzni az egészet, mert 20 éve lettek lefektetve, azt hiszem ennyi évet mondott.





Van a Tarr szolgáltató (azt mondják ez még rosszabb), más nincs. És ez Paks!
Az a vicc, hogy szüleim egy kis faluban laknak. 5 megabites internetük van, panaszkodtak a sebesség miatt, és feltekerték 8 megabitre, amit tud mindig is. Tehát ott tartunk, hogy egy stratégiai fontosságú városban több pénzért harmad olyan lassú internetet kapok, mintha egy világvégi kis faluban laknék.
Ebben a városban 30 megabites net az elérhető, szóval tudnának ők, ha akarnának... Volt olyan, hogy a sebességre panaszkodtam, és megkérdezte az ügyintéző, hogy gyorsabb netet szeretnék vásárolni?? Mondom de, kettőt is azonnal. Az alapszolgáltatás se megfelelő, biztosan a drágábbat fogom megvenni, ami valószínűleg még az alapszolgáltatás elvárható színvonalát sem teljesítené.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!