Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Ebben az esetben, a modemcsere...

Ebben az esetben, a modemcsere a megoldás, vagy a szerelő? (Elnézést a hosszú leírásért)

Figyelt kérdés

A kérdésben felvázolt két lehetőség közül választhatunk szabadon, viszont az ügyfélszolgálatos inkább utóbbira próbált rábeszélni. Viszont, mielőtt választ adnátok rá, előbb felvázolnám a helyzetet.

Szóval, a szolgáltató ajánlására, előfizetői csomagot váltottunk, amihez új eszközök is jártak. Ezek közül, a többiek "szavazatai" alapján (én ellene voltam) az újat visszavitték, és maradt a régi. Ezután egyáltalán nem volt net, egészen addig, amíg nem telefonáltunk újra. Ekkor visszakapcsolták a régit, és lett nett. Mindazonáltal, messze nem tökéletes.

Itt fontos megjegyezni, hogy a modemre egy router van kötve, ami három gép számára biztosítja a netet. Ha csak az enyém van bekapcsolva, még nincsen akkora probléma. Folyamatosan megy, de olyan megterhelést nem bír ki, amivel korábban nem volt baja. Ha a második gép lép fel, lassabban tölti be az oldalakat, és egyszer-kétszer elszállt a net. A harmadik gép esetén viszont a modem automatikusan újraindul, és utána nem tölti be a netet. Ha viszont lelép, 10 perc múlva helyreáll a rend. (Megjegyzem még, hogy a próbálkozásoknál - amikor még nem volt net - mindkettőnk gépe fellépett a szolgáltató oldalára, és elvégzett egy - sikertelen - automatikus modem regisztrációt).

Végül, ismét felhívtuk őket, amire azt a tájékoztatást kaptuk, hogy vagy visszakapjuk az újat, vagy jön egy szerelő hozzánk. Az ügyfélszolgálatos szerint, utóbbi a jobb megoldás, mert a modemcsere nem oldaná meg a problémát. Ugyanakkor állították már azt, hogy semmi gond nem lesz a régivel, ehhez képest a net elment. A szolgáltató oldala szerint is szükséges a csere.

Ehhez képest - miután többször is gond adódott, annak ellenére, hogy ennek ellenkezőjéről biztosítottak minket - most azzal jön, hogy hát a modemcsere nem oldaná meg. Beszélt valamit a kábelezésről, és hogy egy szerelőnek kéne kijönnie hozzánk....De ha ilyen probléma van, miért megy minden gond nélkül a tv, miért a modem lekapcsolása és visszakapcsolásra után jelentkezett a probléma, és létezik olyan beállítás, ami alapján ezek nem jó kábelek? (mert az elégé valószínűtlen, hogy pont ebben az időpontban ment tönkre a kábel)

Én kicsit furcsának találom ezt az egészet, ezért kérdezem meg itt, hátha akad egy hozzáértő személy, aki tanácsot tudna adni.



2017. okt. 9. 20:59
 1/3 Argloss ***** válasza:

Ide olyan ember kell, aki tudja, hogy hogyan kell összekötni meg beállítani a routert és a modemet, szóval szerelő.

Új modemet kár volt visszavinni, ezek az eszközök is elhasználódnak...

2017. okt. 9. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

A router, és a modem ugyanaz, ha a kérdésből nem vehető ki.

A fentebbi két lehetőség nem és, hanem vagy. (az új modemet be tudnám üzemelni, ha csak annyi a baj)

2017. okt. 9. 21:25
 3/3 A kérdező kommentje:
Mármint, nem lett cserélve a router sem.
2017. okt. 9. 21:43

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!