Ebben az esetben, a modemcsere a megoldás, vagy a szerelő? (Elnézést a hosszú leírásért)
A kérdésben felvázolt két lehetőség közül választhatunk szabadon, viszont az ügyfélszolgálatos inkább utóbbira próbált rábeszélni. Viszont, mielőtt választ adnátok rá, előbb felvázolnám a helyzetet.
Szóval, a szolgáltató ajánlására, előfizetői csomagot váltottunk, amihez új eszközök is jártak. Ezek közül, a többiek "szavazatai" alapján (én ellene voltam) az újat visszavitték, és maradt a régi. Ezután egyáltalán nem volt net, egészen addig, amíg nem telefonáltunk újra. Ekkor visszakapcsolták a régit, és lett nett. Mindazonáltal, messze nem tökéletes.
Itt fontos megjegyezni, hogy a modemre egy router van kötve, ami három gép számára biztosítja a netet. Ha csak az enyém van bekapcsolva, még nincsen akkora probléma. Folyamatosan megy, de olyan megterhelést nem bír ki, amivel korábban nem volt baja. Ha a második gép lép fel, lassabban tölti be az oldalakat, és egyszer-kétszer elszállt a net. A harmadik gép esetén viszont a modem automatikusan újraindul, és utána nem tölti be a netet. Ha viszont lelép, 10 perc múlva helyreáll a rend. (Megjegyzem még, hogy a próbálkozásoknál - amikor még nem volt net - mindkettőnk gépe fellépett a szolgáltató oldalára, és elvégzett egy - sikertelen - automatikus modem regisztrációt).
Végül, ismét felhívtuk őket, amire azt a tájékoztatást kaptuk, hogy vagy visszakapjuk az újat, vagy jön egy szerelő hozzánk. Az ügyfélszolgálatos szerint, utóbbi a jobb megoldás, mert a modemcsere nem oldaná meg a problémát. Ugyanakkor állították már azt, hogy semmi gond nem lesz a régivel, ehhez képest a net elment. A szolgáltató oldala szerint is szükséges a csere.
Ehhez képest - miután többször is gond adódott, annak ellenére, hogy ennek ellenkezőjéről biztosítottak minket - most azzal jön, hogy hát a modemcsere nem oldaná meg. Beszélt valamit a kábelezésről, és hogy egy szerelőnek kéne kijönnie hozzánk....De ha ilyen probléma van, miért megy minden gond nélkül a tv, miért a modem lekapcsolása és visszakapcsolásra után jelentkezett a probléma, és létezik olyan beállítás, ami alapján ezek nem jó kábelek? (mert az elégé valószínűtlen, hogy pont ebben az időpontban ment tönkre a kábel)
Én kicsit furcsának találom ezt az egészet, ezért kérdezem meg itt, hátha akad egy hozzáértő személy, aki tanácsot tudna adni.
Ide olyan ember kell, aki tudja, hogy hogyan kell összekötni meg beállítani a routert és a modemet, szóval szerelő.
Új modemet kár volt visszavinni, ezek az eszközök is elhasználódnak...
A router, és a modem ugyanaz, ha a kérdésből nem vehető ki.
A fentebbi két lehetőség nem és, hanem vagy. (az új modemet be tudnám üzemelni, ha csak annyi a baj)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!