A Telekom ügyfélszolgálatán dolgozók mi után kapják a fizetésüket?
Már hónapok óta problémám van velük, emiatt írtam már vagy 5 levelet nekik, de egyikre sem válaszoltak, a telefont nem veszik fel, vagy ha nagy nehezen mégis, akkor mindig mondogatják hogy a héten majd válaszolnak, vagy visszahívnak de egyik sem történik meg, kb 3 hete személyesen is bementem, akkor ott továbbították a panaszomat valahova de azóta sem történt semmi.
Ezek után felmerült bennem a kérdés, hogy akik a Telekom ügyfélszolgálatán dolgoznak mi után kapják a fizetésüket? Csak mert láthatóan kb semmit nem csinálnak.
Ezzel a szolgáltató váltós szöveggel hiába nehezteled az ügyfélszolgálatos dolgozót, pont lefogja szarni, hogy maradsz vagy mész sőt lehet még örülni is fog neked, hogy egyel kevesebb problémás ügyfél van. Nyilván megfog próbálni nyugtatni vagy ott tartani a cégnél, hiszen ez a dolga...
Hiába haragszol rájuk, mert ők a panaszod rögzítésekor megtettek mindent az ügy érdekében, az elbírálást viszont más csoport végzi, akivel telefonon keresztül nem fogsz tudni beszélni. Választ az alapján fogsz kapni, ami alapján rögzítve lett a panaszod (email, posta stb) 30 munkanapon belül...
Tehát a felmerülő kérdésedre a válasz, bár elég durván félrelőttél vele: ledolgozott órák után
Személyesen pedig teljesen fölöslegesen mész be, ugyanazt fogja csinálni ott, mint hívásközben.
Remélem tudtam segíteni!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!