Mit lehet az ellen tenni, hogy egy webshop a MediaMarkt szándékosan nem elérhető telefonon és email-ben se évek óta?
Figyelt kérdés
Csak el kell olvasni a véleményeket:
E-mail-ben 1 hét alatt válaszolnak egyszer, használatlan sablon szöveget küldenek
Telefonon 30 percig várakoztatják az ügyfelet, haszontalan, semmire nem jó az ügyfélszolgálatluk
Semmi érdemit nem lehet velük elérni, akárhogy erőlködik az ember
Néha kibökik az ember szemét egy értéktelen pár százalékos határidős nagy értékhatáros kuponnal
A valós kárt pedig eszük ágában sincs megtéríteni
2017. jún. 9. 10:37
2/2 A kérdező kommentje:
Az nem sokat ér.
Van olyan törvény, hogy 5 percnél tovább nem várakoztathatják az ügyfelet, ha jól tudom telefonon.
2017. jún. 9. 12:33
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!