Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Hol élhetek panasszal egy...

Hol élhetek panasszal egy webshop ellen?

Figyelt kérdés

Egy webshop-ból rendeltem két terméket, de egyik helyett nem azt kaptam, amit kértem. Hozzáteszem, sem telefonos, sem az e-mail-es beszélgetésünk során egyszer sem hangzott el a részükről, hogy elnézést kérnek...

Viszont telefonon mondták, hogy küldjem vissza, kicserélik, természetesen megtérítik a plusz postai költséget, csak írjak róla e-mailt.

Visszaküldtem a "tévesen" kapott árut, de nem térítették meg nekem a postai díjat, holott az ő hibájukból kellett visszaküldenem. Az eredetileg rendelt terméket utólag megküldték, de arra is napokat kellett várnom...


Ők elvileg a vevőkből élnek... de ez a hozzáállás felháborító! Márkás női ruházatról van szó, nem is volt olcsó, de még a vaterás eladók is precízebbek és jobban figyelnek a megrendelésekre... :(



2013. márc. 7. 08:18
 1/1 anonim ***** válasza:
Fogyasztóvédelem.
2013. márc. 7. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!