Hol élhetek panasszal egy webshop ellen?
Egy webshop-ból rendeltem két terméket, de egyik helyett nem azt kaptam, amit kértem. Hozzáteszem, sem telefonos, sem az e-mail-es beszélgetésünk során egyszer sem hangzott el a részükről, hogy elnézést kérnek...
Viszont telefonon mondták, hogy küldjem vissza, kicserélik, természetesen megtérítik a plusz postai költséget, csak írjak róla e-mailt.
Visszaküldtem a "tévesen" kapott árut, de nem térítették meg nekem a postai díjat, holott az ő hibájukból kellett visszaküldenem. Az eredetileg rendelt terméket utólag megküldték, de arra is napokat kellett várnom...
Ők elvileg a vevőkből élnek... de ez a hozzáállás felháborító! Márkás női ruházatról van szó, nem is volt olcsó, de még a vaterás eladók is precízebbek és jobban figyelnek a megrendelésekre... :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!