Kábelszolgáltatóm a fiebernet. Nektek van-e dolgotok vele, elégedettek vagytok-e vele, és úgy általában a kábelszolgáltatókkal, vagy kiszolgáltatottjaik vagyunk, és ebbe bele kell törődnünk pénzszivattyúzó módszereükbe?
Mélységesen fel vagyok háborodva, és ha a jogtalanságot, amit ellenem elkövettek, azonnal nem szüntetik meg, nem fogom szó nélkül lenyelni.
Alábbi levelem bizonyítja, hogy nincs tartozásom Önöknél, és most, április 20-án, amikor már egészen nyilvánvalóan rég megérkezett a pénz számlájukra, egyszerűen beszüntetik az internetszolgáltatást részemre.
E tettük egyértelműen bizonyítja, hogy a letiltás Önöknél nem a fizetési hajlandóság növelésére szolgál, hanem egyszerűen amolyan pénzszivattyúnak tekintik ügyfeleik zsebébe nyúlva vele. Végtelenül fel vagyok háborodva, és, mint mondtam, nem vagyok hajlandó ezt a jogtalanságot szó nélkül hagyni.
Mint nyugdíjas újságírónak bőven van fogalmam a nyilvánosság erejéről, és képzettségemből adódóan el tudom világosan és érthetően, sőt hatásosan mondani sérelmemet az embereknek, az Önökre nézve kedvezőtlen felfedezésemet intézkedéseik valódi céljáról, méghozzá úgy, hogy jogilag meghurcolhatóvá ne váljak. És ki is fogom használni az internet által nyújtott nyilvánosságot, hogy mindenki tudomást szerezzen az Önök viselkedéséről. Ráteszem minden szellemi kapacitásomat az ügyre, és telekürtölöm a magyar világhálót az Önök módszerével. Felkutatok minden fórumot, topikok sokaságát nyitom, felhasználom a Google által nyújtott lehetőségeket, "A Fibernet pénzszivattyúzása ügyfelei zsebéből" cimmel, illusztrálom kifizetett számlámmal és alábbi levelemmel, és biztosak lehetnek benne, hogy mindenki, akivel szemben jogtalanságot követtek el, felsorakozik Önök ellen a topikokban. És akinek szerződése lejár, kétszer is meggondolja, maradjon-e a Fibernetnél.
Ezt ne fenyegetésnek vegyék, mert nem az, egyszerű véleménynyilvánításom mindössze, és tájékoztatásom jogtalan viselkedésük következményéről. Hogy tudomásukra jusson, hogy NEM LEHET MINDENT MEGTENNI AZ ÜGYFELEKKEL, ELKÖVETNI MINDENFÉLE JOGTALANSÁGOT VELÜNK SZEMBEN, AKIKBŐL ÉLNEK, MERT MEG TUDJUK TALÁLNI A MÓDJÁT ÖNVÉDELMÜNKNEK.
Esetem égbe kiáltó, és általa a Napnál világosabbá válik az Önök viszonyulása ügyfeleikhez. Amint lejár az egy év, amire elköteleztem magamat, azonnal átiratkozom a DATANEThez, amely térségünkben az Önök konkurenciájává vált mára, és ezt a lehetőséget az Önökkel való csatározásommal állandóan hirdetni fogom.
Telefonos ügyfélszolgálatukon azt a megoldást ajánlották, hogy faxszal juttassam le Önökhöz befizetésem másolatát, amit azonban teljesen feleslegesnek találok, hiszen egyszerűen bepillanthatnak könyvelésükbe, és ott a befizetésről megbizonyosodhatnak. Nekem pedig ezt megoldani sok fáradságomba, sőt kiadásomba kerülne.
Bízok benne, hogy amire hazaérek, megjavították nagyon dühös ... vevőkódú sajnálatos módon ügyfelük internetes szolgáltatását.
Tartozás nélkül nem kötnek ki arra hivatkozva, hogy kikötöttek tartozás miatt.
Ne haragudj, nem kötekedni akarok, csak még tényleg ködös az egész.
Nem is érthető sokszor amit csinálnak.
A nincs tartozás-felmondás-hónapok elteltével új(!) havidíj amit később ők is tévedésként jeleznek - majd szerződésbontási értesítés tartozás miatt számomra végig paradoxon.
És láttam már ennél cifrábbakat is a fibernettől.
Ja, és a lényeg, műszakilag katasztrofális volt!
Ugy nézem,a birodalom visszavág. A fiebernet kétnapos felújítása véget ért, s az én szolgáltatásom részleges korlátozás alatt van. Ami azt jelenti, hogy postafiókomat kinyitnom lehetetlen 3. napja, a netbankba belépnem lehetetlen, fórumoznom éppen hogy csak lehetséges, a kereső használhatatlan; új oldal úgy 30-50másodperces várakozás után nyílik ki. Egyesegyedül ez a gyakori kérdések megy flottul. Különös.
Az úr ügyfélszolgáltatásukon mondta, hogy semmi okot sem lát a korlátozásra, most a megfelelő osztályon utána néz az ügynek. Addig én áramtalanítsam a modemet, majd kapcsoljam vissza, vizsgáljam meg a kábelek állapotát,mondta.Mire közöltem, hogy már megetettem, s nyilván a részleges korlátozás okozza ezt a helyzetet. Ebben egyet értettünk. Izgatottság nélkül várom az intézkedést.
Látod, kedves 04:07, az ügy egyre ködösebb.
Nos, amíg tudsz valami konkrét dolgot írni, addig mesélek.
Korlátozni ugye valós számlatartozás miatt lehet.Ha teszem azt április elsejével volt tartozásod, ami 30 napnál régebbi(még ha csak 100 forint is!) akkor a rendszer kiállít egy munkalapot arról, hogy neked bizony tartozásod van ezért korlátozzák az internet hozzáférésed.Ugye ez az egyetlen amit központilag is lehet, illetve lehet a tévét is, de csak a digitálist, az analógot le kell vágni az oszlopról. Ha te bizonyítod, hogy az elmaradásodat még az adott nap előtt kiegyenlítetted, akkor természetesen visszaállítják a szolgáltatást visszakötési díj nélkül.Ha utána történt akkor a megfelelő díj megfizetése és leigazolása után állítják vissza a a szolgáltatást.Fontos tudni, hogy az ÁSZF nem tartalmaz időbeli hatályt arra vonatkozólag, hogy mennyi időn belül történhet meg a visszakötés.az a biztos, hogy a kikapcsolt időszakra nem számláznak havi díjat, hanem csak üzemfenntartásit.DE!Ez csak a szolgáltatások újraindítása utáni első számla készítésekor kerül kiszámlázásra, természetesen amit addig befizettél díjat arra az időre, az jóváírásra kerül.Sokan példálóznak azzal, hogy a többi szolgáltató így, meg úgy....nos, minden szolgáltató korlátoz tartozás esetén.Az,hogy ez a tartozás mekkora, és mikori a mindenkori ÁSZF tartalmazza.
Sajnos az sem mentség, hogy teszem azt, valaki két-három hónapot fizet egyszerre.Gondolom azt mindenki tudja, ha valamit vállalunk, akkor fizetünk.Egy-két napos csúszás, oké, de 30-40 és több...hát akkor ne csodálkozzunk, ha kikötnek.
És érdemes minden esetben elolvasni az ÁSZF ide vonatkozó pontjait.Mert ha azt is elfogadjuk az aláírásunkkal , akkor ne akarjunk mindent megváltoztatni.
Remélem hamar rendeződik a helyzeted.
Ugyan már régi a hozzászólás, de nem állom meg, hogy ne tegyem szóvá, hogy én is rettenetesen utálom őket. Fél év alatt teljesen kiidegeltek, lassan a diliházban kötöttem ki. Olyan szinten hülyének nézik az embert, hogy elmondani nem lehet.
Olyan szinten fos az ügyfélszolgálatunk és a fogyasztókhoz való hozzáállásuk, hogy az elmondhatatlan.
Egy apró ügyet, amit egy átlag szolgáltatóval egy telefonhívással el tudsz intézni, az náluk fél éves ügyintézés a Nemzeti Hírközlési Hatóság bevonásával.
A végén persze neked adnak igazat, mert kiderül, hogy neked van, és még a hülye 4 elemis is látja, annyira logikus, de ők inkább megkockáztatják, hogy állandóan fel vannak "jelentve" az NHH-nál.
Ja és most kezdenek el ZBRZ néven futni, mert ha az emberek meghallják, hogy Fibernet már senki nem akar velük szerződni. Szóval ugyanazok csak más néven futnak. Egy két idős hölgyet, bácsit még könnyen be tudnak majd palizni ezzel az új névvel. Sajnos!!!!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!