Kábelszolgáltatóm a fiebernet. Nektek van-e dolgotok vele, elégedettek vagytok-e vele, és úgy általában a kábelszolgáltatókkal, vagy kiszolgáltatottjaik vagyunk, és ebbe bele kell törődnünk pénzszivattyúzó módszereükbe?
Mélységesen fel vagyok háborodva, és ha a jogtalanságot, amit ellenem elkövettek, azonnal nem szüntetik meg, nem fogom szó nélkül lenyelni.
Alábbi levelem bizonyítja, hogy nincs tartozásom Önöknél, és most, április 20-án, amikor már egészen nyilvánvalóan rég megérkezett a pénz számlájukra, egyszerűen beszüntetik az internetszolgáltatást részemre.
E tettük egyértelműen bizonyítja, hogy a letiltás Önöknél nem a fizetési hajlandóság növelésére szolgál, hanem egyszerűen amolyan pénzszivattyúnak tekintik ügyfeleik zsebébe nyúlva vele. Végtelenül fel vagyok háborodva, és, mint mondtam, nem vagyok hajlandó ezt a jogtalanságot szó nélkül hagyni.
Mint nyugdíjas újságírónak bőven van fogalmam a nyilvánosság erejéről, és képzettségemből adódóan el tudom világosan és érthetően, sőt hatásosan mondani sérelmemet az embereknek, az Önökre nézve kedvezőtlen felfedezésemet intézkedéseik valódi céljáról, méghozzá úgy, hogy jogilag meghurcolhatóvá ne váljak. És ki is fogom használni az internet által nyújtott nyilvánosságot, hogy mindenki tudomást szerezzen az Önök viselkedéséről. Ráteszem minden szellemi kapacitásomat az ügyre, és telekürtölöm a magyar világhálót az Önök módszerével. Felkutatok minden fórumot, topikok sokaságát nyitom, felhasználom a Google által nyújtott lehetőségeket, "A Fibernet pénzszivattyúzása ügyfelei zsebéből" cimmel, illusztrálom kifizetett számlámmal és alábbi levelemmel, és biztosak lehetnek benne, hogy mindenki, akivel szemben jogtalanságot követtek el, felsorakozik Önök ellen a topikokban. És akinek szerződése lejár, kétszer is meggondolja, maradjon-e a Fibernetnél.
Ezt ne fenyegetésnek vegyék, mert nem az, egyszerű véleménynyilvánításom mindössze, és tájékoztatásom jogtalan viselkedésük következményéről. Hogy tudomásukra jusson, hogy NEM LEHET MINDENT MEGTENNI AZ ÜGYFELEKKEL, ELKÖVETNI MINDENFÉLE JOGTALANSÁGOT VELÜNK SZEMBEN, AKIKBŐL ÉLNEK, MERT MEG TUDJUK TALÁLNI A MÓDJÁT ÖNVÉDELMÜNKNEK.
Esetem égbe kiáltó, és általa a Napnál világosabbá válik az Önök viszonyulása ügyfeleikhez. Amint lejár az egy év, amire elköteleztem magamat, azonnal átiratkozom a DATANEThez, amely térségünkben az Önök konkurenciájává vált mára, és ezt a lehetőséget az Önökkel való csatározásommal állandóan hirdetni fogom.
Telefonos ügyfélszolgálatukon azt a megoldást ajánlották, hogy faxszal juttassam le Önökhöz befizetésem másolatát, amit azonban teljesen feleslegesnek találok, hiszen egyszerűen bepillanthatnak könyvelésükbe, és ott a befizetésről megbizonyosodhatnak. Nekem pedig ezt megoldani sok fáradságomba, sőt kiadásomba kerülne.
Bízok benne, hogy amire hazaérek, megjavították nagyon dühös ... vevőkódú sajnálatos módon ügyfelük internetes szolgáltatását.
Ha a rendszer valamiért nem tudta lekönyvelni az összeget, akkor kérheti az Üszi, hogy juttassa el a befizetéseket.Akkor ezt most nem is tetted meg?
Mert akkor olyan ez , mint széllel szemben ....bizonyítani akarod az igazad, de alátámasztani nem tudod.
18:15, nincs vita arról, hogy befizettem-e. Éppen ez a felháborító, hogy ezt elismerik, de próbálkoznak. Most akcióm hatására visszakapcsolták.
Mindenkinek köszönöm megértését, támogató megjegyzését. Azt gondolom,én, a kisember is ki kell hogy álljak igazamért. Meg kell akadályoznom, hogy szinte ok nélkül megsarcoljanak. Mert annyiban hibás vagyok, hogy az új szerződés után valahogy összekutyulódott az egész, és nem bogoztam ki. Jöttek a kis összeget tartalmazó sárga csekkek, közben persze tudtam,hogy az új szerződés szerint többet kell fizetnem, hogy valami bibi van. De csak megvontam vállamat: ők tudják... Így aztán előállt a késés. Szóval, hibás voltam magam is, de már rég volt, és most, váratlanul, felbosszantottak ismét.
Háromszor futottam neki a levelednek de nem értem.Mi a probléma? Számlatartozás miatt kötöttek ki?Ha a befizetések látszódnak akkor nullásnak kellene lenni az egyenlegnek, ha nullás az egyenleg nem kerül kikötésre. Elhiszem, hogy van problémád, de ezzel a kiírt kérdéssel(ami nem is kérdés) nem támasztasz alá semmit, csak felháborodsz egy eljárás ellen.Ha nem nullás az egyenleg, akkor pedig nem látszódnak a befizetések és ilyenkor kérhetik a befizetési igazolásokat.
Én is telefonos ügyfélszolgálaton dolgozom, naponta minimum 5 emberrel folytatok beszélgetést amiben elhangzik, hogy ők a médiában dolgoznak és ennek lesz következménye.Az a szolgáltató is működik.
És ha kicsit logikusan gondolkodunk, hiába fordulsz az NHH-hoz mondjuk, ők is az ilyen bakikból élnek... mindenesetre remélem rendeződik a dolog a szolgáltatóddal!
A fibernet külön világ. Én tavaly felmondtam a szerződésemet velük. Elköltöztem, majd továbbra is küldték a csekkeket. Eleinte szóltam nekik, hogy felmondtam. Csak annyit reagáltak, hogy "a számlázás még nem regisztrálta a felmondásomat". (3 hónappal a felmondás után...)
Később még jött egy levél, hogy 30 napon belül a számlatartozás miatt felbontják a szerződésemet.
Most a behajtójuk zaklat és nem igazán tudom mit tehetnék. Szerintem jogtalanul követelnek pénzt, de igazából ők sem tudják miért.
Ami biztos: a fibernetről mindenkit lebeszélek!!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!