Aktív - passzív kapcsolat port megosztással, hogyan? Szerintetek mi lehet a gond? Valami ötlet, jöhet sok ötlet, elvetemültek is, végig olvasom.
Valami ötlet, jöhet sok ötlet, elvetemültek is, végig olvasom.
Adott Erdélyben a Telekomnál egy aDsl kapcsolatra épülő dinamikus Ip-vel rendelkező Huawei HG658 WiFi router. Lényeges, hogy már hívtam a Telekom technikust és nincs részükről tiltás és szerinte a modemben, ahol a Port Forwardot beállítottam kellene nyitódnia. (megnéztem, hogy a belso IP-m a 192.168.1.2 erre nyitottam a portot).
A kapcsolat típusa IP_Routed(PPP) IPv4-ben, NAT-olás típusa: NAPT
Ehhez a router-hez itt írják a port-továbbítás menetét:
A beállításoknál nézd meg a szolgáltatótól kapott IP címed:
Status > WAN > IPv4 Information > IP Address (fenti leírásban a harmadik képen)
Aztán a külső IP címedet például itt is megnézheted: [link]
Ha a kettő IP cím nem egyezik, akkor a szolgáltató NAT-ol.
Ekkor akár fejre is állhatsz, mert náluk kellene a port-továbbítást beállítani, ami kétlem hogy sikerülni fog.
Legfeljebb kérheted, hogy nálad ne NAT-oljanak.
Ha viszont a két IP cím egyezik, akkor valami mégsem lett jól beállítva. (rossz a port száma, rossz IP-re lett továbbítva, nem aktív-disabled a beállítás stb.)
Nagyon köszönöm a válaszaitokat, adtam is zöld pacsit.
Most már többet tudok, megnéztem és más az IP a modemben és más a WhatIsMyIP szerint.
A modem szerint a status - wan - IP 100.66.x.x és a whatismyIp-ben 109.98.x.x
Most akkor feladhatom a további megoldások keresésér? Mit tanácsoltok?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!