Hogyan legyen internetem?
3 évet dolgoztam a UPC ügyfélszolgálatán. Olyan nincs, hogy nem jönnek ki. Ha a modem nem tud csatlakozni, vagy rossz a jelszint, azt bent egyértelműen látják. Ilyenkor az ő saruk, tehát kötelesek ingyen kimenni és megcsinálni. Ha a modemig jó a kapcsolat, akkor már a te dolgod a probléma megoldása, de ebben az esetben is kérhetsz feltételes fizetős kiszállást, ami annyit tesz, hogy kijönnek, megnézik és ha a hiba a te eszközödben van, akkor fizetni kell, ha az övékben, akkor megcsinálják ingyen.
Fontos: a modem az most online? Mi világít rajta?
Olyan nincs, hogy nem jönnek ki! Ha a TV is rossz, akkor pláne. Mit szoktál mondani nekik PONTOSAN és őt mit válaszolnak PONTOSAN, hogy miért nem jönnek ki?
A modem állapotát még mindig nem írtad le. Most akkor felcsatlakozik, világít az online led egy darabig, aztán leszakad, vagy mi a jelenség?
... édesanyám, te jó asszony!
Igazodj el.
Akkor hívd fel őket te, mert lehet, hogy az ismerősöd nem tudja, mit kéne nekik mondani.
Ne azt mondd, hogy tegyék máshova a kábelt, hanem hogy a modem nem csatlakozik fel online. Azt ugyanis ők is látják onnan és arra muszáj kiküldeniük a szerelőt. Ismétlem: tudom miről beszélek, dolgoztam a UPC ügyfélszolgálatán. Ha azt hajtogatod, hogy tegyék máshova, akkor lehet, hogy elhajtanak, mert az fizetős kiszállás és nem mindig van rá kapacitás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!