Hogyan legyen internetem?
Egy kicsit zavaros.
Be van kötve a net, fizetitek és két hónapja nincs?
Ilyen esetben nem a szolgáltatót kell rugdosni hanem a fogyasztóvédelmet. A szerződésben nem csak egyoldalú vállalás van hanem kétoldali, röviden Ő szolgáltat te ezért fizetsz.Műszaki hiba miatt 3 napig lehet kiesés.
Mit is mondanak hetente el? mert ez nem derül ki.
Fogyasztóvédelemnek egy pár sort emailben vagy hívd fel telefonon. Először is kapnak egy bírságot és egy határidőt a helyreállításra és kártérítést kell fizetniük az érintetteknek valamint visszafizetni a jogtalanul felvett havidíjakat.Ingyen kilépésről szó sem lehet.Ragaszkodni kell a szolgáltatáshoz, amennyiben a szolgáltató továbbra sem tud szolgáltatni és felbontja a szerződést annak ugyanúgy ára van mintha te bontanád hűségidő alatt.
Minden kormányhivatalnak van fogyasztóvédelmi osztálya ha esetleg személyesen intézkednél.
Jól értem, hogy a modemig jó a kapcsolat és bent a saját hálózatotokban van valami gáz? Hát ahhoz ne a UPC-t hívjátok, hanem olyan informatikust, aki ért a hálózathoz.
Konkrétan mi a hibajelenség?
Ahhoz, hogy másik szolgáltatót tudjunk ajánlani, tudni kéne, hogy hol laksz.
Amúgy engem is érdekelne, hogy pontosan milyen formában jelentkezik a probléma.
Bar szamomra sem derult ki hogy konkretan hol van a problema.
Van a kornyeketeken mas UPC-s, nekik megy net?
Megkerdeztetek mar valakit, vagy csak otthon bosszankodtok magatoknak?
Ez amugy nem a fogyasztovedelmhez, hanem az NMHH-hoz tartozik.
Es ha reklamaltatok annak elvileg nyoma van, mert kotelesek rogziteni a beszelgeteset.
Amugy en hetek ota fennallo panaszt a 2.hettol kb. minimum e-mailben, de leginkabb levelben jelentenek be...ha 30 napon belul nem kapok erdemleges valaszt, vagy a problema nincs megoldva, akkor mennek tovabb, es hivatalos panaszt tennek ellenuk....
Hat ez mondjuk igy mindjart mas, de igy sem ertem
"Az a baj , hogy allitolag bent a kabellel marmint ahonnan bejon a hazunkba a foldelesnel van a problema "
Most akkor hol van a bent?
Ez egy onallo csaladi haz, es a haz es a csatlakozasi csompont kozott, vagy egy tarsashaz, es a tarsashazon beluli vezetekkel van problema?
Foberlonek ugyanez a szolgaltatoja volt? Miert kellet akkor ujra bekotni?
Nem is ertem az egeszet, de szerintem te sem...
Amugy 1 vezetek megy ha jol tudom, tv / internet /telefon stb.
Ha az egyik szolgaltas megy akkor jo esetben mennie kene a masnak is (bar mondjuk masik frekvencian van, elkepzelheto zavarhatja vmi?! Hat ezek azert eleg jol vannak arnyelkolva nah..foldeles coax vagy optikai kabelhez? Mivaaan??!)
Azt meg nem hivtatok aki a bekotest vegezte? Nincs valami vallalkozo nev vagy cegnev telefonszam a munkalapon?
Esetleg nem barmoltatok el vmit a modemen vagy routeren?
A koax kábelnek árnyékolása van és nem földelése.
Meg kellene keresni az oszlopról bejövő kábelt a legelső splitter-ig (elosztó). Az IN oldalról letekerni a csatlakozót és odavinni a modemet majd beletekerni abba.
Amennyiben az első 4 led világít ott lennie kell internetnek.
Amennyiben a negyedik led (online) nem világít akkor az oszlopról nem jön jel ez a szolgáltató dolga.Amennyiben így működni fog az már belső probléma és fizetős.Jobban jársz egy antennaszerelő szakival vagy ismerőssel aki ért hozzá.Tapasztalatból tudom hogy a rossz kábelfejelés téli mínuszokban jön elő.A belső kábelt végigtapizhatod hogy nincs e rajta sérülés horpadás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!