Ebayen miért akarja annyira az egyik eladó, hogy vonjam vissza a "case"-t?
Nem érkezett meg egy termék, már 2 hónapja rendeltem meg.
Case-t nyitottam, hogy nem érkezett meg, és visszafizetést szeretnék. A vevő pedig folyton azt írja, hogy zárjam le a case-t, barátilag is meg tudjuk beszélni, ha lezárom akkor visszafizet.
Ha most lezárom, de mégse lenne hajlandó fizetni, tudok nyitni újabb case-t?
Azzal indokolja, hogyha case-t nyitok, akkor a paypal felhasználóját hold-ra teszik, ezért szeretné hogy visszavonjam.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nyilván hihető történet, hogy a pont erre kitalált amazonos case naponta millió esetben tökönszúrja az eladókat azzal, h közben a paypal blokkol.
Nem gondolod, hogy ha ez így lenne, akkor pár órán belül akkora balhé lenne az amazon és a paypal közt, hogy az index ezt hozná 3 napig főcímként, hogy amcsi hülyék, hülye amcsik?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Természetesen nem tudsz.
Ha lezárod a case-t, azzal azt jelzed, hogy "köszönöm, a probléma megoldva". Tehát, egy megoldott problémát miért nitnál ujra?
Egyértelműen arra játszik, hogy átvágjon.
Szoval, ird meg neki, hogy majd bezárod a case-t abban a pillanatban, amikor a penz megérkezett. addig meg a problémák az ö problémai.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nah, a linkelt iras rad eso lenyege:
"Ha ügyet nyitunk, azt nem close-oljunk, nem cancel-ezzünk, mert utána már nem tudjuk újra nyitni!
Ha az eladó refundol, akkor automatikusan lezárul a vita!
Így nem szabad sosem semmilyen kérésre sem close / cancel-ezni... inkább eszkaláljuk!"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!