Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » 5-10 percenként elmegy az...

XXNeonSmashXx kérdése:

5-10 percenként elmegy az internet.10-20mp-re. Szolgáltató hibája?

Figyelt kérdés
van amikor 1 percenként nincsen 20másodpercig internet, nagyon megbizhatatlan és instabil. 2 éve vagyunk Invitel szolgáltatónál, és volt amikor 1 hónapig egyfolytában volt internet, de általában elmegy kis időszakokra.

2016. szept. 17. 09:41
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

Router / modem van, vagy közvetlenül csatlakozol?

Ha van, akkor kerüld meg, és közvetlenül csatlakoz. Ha úgy is szakad, akkor kizárható az eszköz hibája. Ők is ezzel fogják kezdeni.

2016. szept. 17. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Ha adsl-ed van, akkor ne ess kétségbe, a modemet nem fogod tudni megkerülni. Azért egy restart nem árt az eszköznek.
2016. szept. 17. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 Shai-Hulud ***** válasza:
100%

Nálunk is ugyanez a jelenség, én UPC-s vagyok.

Talán az arányok másak, nálunk azért általában folyamatos a szolgáltatás, de napközben többször előfordul, hogy pár percenként megszűnik a kapcsolat 20-30 másodpercre. Aztán helyrejön, de például a letöltéseket ilyenkor kezdhetem elölről, a megnyitott lapokat újra kell tölteni, mert a böngésző hibaüzenetet dob. Bosszantó dolog, főleg ha éppen dolgoznék...


Az ügyfélszolgálat szerint resetelni kell a routert, meg újraindítani mindent, és egyébként is csakis nálam lehet hiba, náluk minden tökéletes, és minden csodálatosan működik. Ennek csak az mond ellent, hogy a szomszédnál is ugyanez a jelenség van. Mikor ezt említem, az a válasz, hogy akkor a szomszédnál is újra kell indítani.

Tudom, ez sokkal egyszerűbb, mint megtalálni egy hibát. Bennem viszont nem éppen erősíti a bizalmat a szolgáltató felé, sőt!

2016. szept. 17. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

Veszprémben az UPC rendszeresen kihagytott. Mivel otthonról dolgoztam, sok kárt is okozott az akadozás. Nem voltak hajlandók kijönni, pedig több géppel is kipróbáltuk közvetlenül az ő modemjükhöz csatlakozva. Ezért lemondtam panasszal élve.

A panasz ki lett vizsgálva, hiszen ügyfelet vesztettek miatta. Kiderült, a modem is rossz volt, amit adtak és a házban az elosztó sem volt 100as. De az ügyfél volt a béna... Gyorsan megszabadultam tőlük.


Invitel 4 hónap alatt nem tudta kiépíteni a vonalat, pedig azt írták, 2 hét alatt kihozzák. Invitel számomra elásta magát! Szórólapozásnál is kevesebbet keres a veszprémi irodán a supportos, akit te fel fogsz hívni. Egy óra alatt egy buszjegy árat sem keresi meg - szerinted mennyire motivált, hogy veled foglalkozzon? A vezetőség hivatalos levelében kijelentést tett, hogy annyiért adja a munkát, amennyiért elvállalják és adná olcsóbban is. Invitel rabszolga munkája megint csak egy ellenérv számomra.


Digi van most. Olcsóbb, gyorsabb, megbízhatóbb. A support gyorsabban reagál, bár szeretik ők is a felhasználóra hárítani a felelősséget, de még így is gyorsabban dolgoznak a UPC-nél.



Remélem neked nem lesznek ilyen tapasztalataid ügyintézés közben.

Support azért van, hogy menjen nálad a szolgálat. Ha őket felhívod, segíteni próbálnak majd - valószínűleg, ha kedvesen kérdezel.


Az eszköz újra indítása valóban alapvető, jó ötlet.

2016. szept. 17. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat, pontosan ugyanaz a helyzet, ahogy a harmadik leírta. Az eszközhiba kizárható mert volt amikor 2 hónapig zökkenőmentes volt. A szolgáltatóval is konzultálni fogunk mostmár, mert ez nem ideiglenes probléma. Tudom, hogy a digi lenne a legjobb, de sajnos Siófokon!!! nincsen.
2016. szept. 17. 19:49

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!