5-10 percenként elmegy az internet.10-20mp-re. Szolgáltató hibája?
Router / modem van, vagy közvetlenül csatlakozol?
Ha van, akkor kerüld meg, és közvetlenül csatlakoz. Ha úgy is szakad, akkor kizárható az eszköz hibája. Ők is ezzel fogják kezdeni.
Nálunk is ugyanez a jelenség, én UPC-s vagyok.
Talán az arányok másak, nálunk azért általában folyamatos a szolgáltatás, de napközben többször előfordul, hogy pár percenként megszűnik a kapcsolat 20-30 másodpercre. Aztán helyrejön, de például a letöltéseket ilyenkor kezdhetem elölről, a megnyitott lapokat újra kell tölteni, mert a böngésző hibaüzenetet dob. Bosszantó dolog, főleg ha éppen dolgoznék...
Az ügyfélszolgálat szerint resetelni kell a routert, meg újraindítani mindent, és egyébként is csakis nálam lehet hiba, náluk minden tökéletes, és minden csodálatosan működik. Ennek csak az mond ellent, hogy a szomszédnál is ugyanez a jelenség van. Mikor ezt említem, az a válasz, hogy akkor a szomszédnál is újra kell indítani.
Tudom, ez sokkal egyszerűbb, mint megtalálni egy hibát. Bennem viszont nem éppen erősíti a bizalmat a szolgáltató felé, sőt!
Veszprémben az UPC rendszeresen kihagytott. Mivel otthonról dolgoztam, sok kárt is okozott az akadozás. Nem voltak hajlandók kijönni, pedig több géppel is kipróbáltuk közvetlenül az ő modemjükhöz csatlakozva. Ezért lemondtam panasszal élve.
A panasz ki lett vizsgálva, hiszen ügyfelet vesztettek miatta. Kiderült, a modem is rossz volt, amit adtak és a házban az elosztó sem volt 100as. De az ügyfél volt a béna... Gyorsan megszabadultam tőlük.
Invitel 4 hónap alatt nem tudta kiépíteni a vonalat, pedig azt írták, 2 hét alatt kihozzák. Invitel számomra elásta magát! Szórólapozásnál is kevesebbet keres a veszprémi irodán a supportos, akit te fel fogsz hívni. Egy óra alatt egy buszjegy árat sem keresi meg - szerinted mennyire motivált, hogy veled foglalkozzon? A vezetőség hivatalos levelében kijelentést tett, hogy annyiért adja a munkát, amennyiért elvállalják és adná olcsóbban is. Invitel rabszolga munkája megint csak egy ellenérv számomra.
Digi van most. Olcsóbb, gyorsabb, megbízhatóbb. A support gyorsabban reagál, bár szeretik ők is a felhasználóra hárítani a felelősséget, de még így is gyorsabban dolgoznak a UPC-nél.
Remélem neked nem lesznek ilyen tapasztalataid ügyintézés közben.
Support azért van, hogy menjen nálad a szolgálat. Ha őket felhívod, segíteni próbálnak majd - valószínűleg, ha kedvesen kérdezel.
Az eszköz újra indítása valóban alapvető, jó ötlet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!