Mit lehet olyankor tenni ha a szolgáltató nem válaszol a levelemre?
Figyelt kérdés
Az egyik nagyobb szolgálatónál van a TV meg internet előfizetésem. Még nyár elején az egyik számlán volt egy olyan tétel, amit nem értettem, és ami miatt megnőtt a számla végösszege. Először telefonon akartam jelezni, de ott mondták hogy írjak e-mailt-t. Ezt megtettem, de nem válaszoltak rá. Írtam még egy e-mailt, de arra sem válaszoltak. 3 hete felhívtam őket, hogy mi van már. Ekkor mondták, hogy postázták a válaszukat. Sajnos ez a postázott levél sem érkezett meg. 1 hete írtam megint, de még erre sem írtak semmit. Ilyenkor mit lehet tenni? Már meguntam az egyoldalú levelezést.2016. aug. 20. 13:36
1/4 anonim válasza:
Válts szolgáltatót, esetleg a UPC az? Nálunk is ilyesmi volt..
2/4 A kérdező kommentje:
Még fél év van hátra a 2 éves hűségidőből szóval nem tudunk váltani. :(
2016. aug. 20. 13:51
3/4 anonim válasza:
fenyegesd őket a következő levélben fogyasztóvédelemmel, általában szokott hatni.
4/4 A kérdező kommentje:
Köszi! Megpróbálom.
Egyébként már 6 éve náluk vagyunk, és eddig még nem volt ilyen. Ha gond volt, akkor 1 héten belül megoldották. Nem tudom, hogy most mi történt.
2016. aug. 20. 14:02
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!