Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Honnan tudhatom hogy a szolgál...

Honnan tudhatom hogy a szolgáltatónál vagy nálam van a hiba?

Figyelt kérdés
haza értem neteztem kicsit, elèg lassúvolt a net, a végèn màr csak égtelenségig töltötte az oldalakat. reseteltem a modemet azota nincs hàlózat. azt mondtàk itthon hogy egész nap lassú volt. két modem van itthon mindkettővel ugyan ez. honnan tudjam hogy nàlam lehet a baj vagy a szolgaltatonal?
2016. aug. 12. 18:01
 1/2 anonim ***** válasza:

Csatlakozz közvetlenül (kábellel) a modemre, és úgy futtass sebességteszteket, ajánlom az NMHH-ét: [link] , regisztrálni nem kell, ha a lila gombra kattintasz.

Ha UPC-ről van szó, délelőtt nálam is szar volt, de most mintha megjavult volna.

2016. aug. 12. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Hátha segít valakinek:

a modemen a power gomb nem folyamatosan világított hanem vibrált. Valószínűleg a vihar kivitte az ac adapterem, mert azt kicseréltem egy másikra és rendbe jött.

2016. aug. 12. 18:37

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!