Honnan tudhatom hogy a szolgáltatónál vagy nálam van a hiba?
Figyelt kérdés
haza értem neteztem kicsit, elèg lassúvolt a net, a végèn màr csak égtelenségig töltötte az oldalakat. reseteltem a modemet azota nincs hàlózat. azt mondtàk itthon hogy egész nap lassú volt. két modem van itthon mindkettővel ugyan ez. honnan tudjam hogy nàlam lehet a baj vagy a szolgaltatonal?2016. aug. 12. 18:01
1/2 anonim válasza:
Csatlakozz közvetlenül (kábellel) a modemre, és úgy futtass sebességteszteket, ajánlom az NMHH-ét: [link] , regisztrálni nem kell, ha a lila gombra kattintasz.
Ha UPC-ről van szó, délelőtt nálam is szar volt, de most mintha megjavult volna.
2/2 A kérdező kommentje:
Hátha segít valakinek:
a modemen a power gomb nem folyamatosan világított hanem vibrált. Valószínűleg a vihar kivitte az ac adapterem, mert azt kicseréltem egy másikra és rendbe jött.
2016. aug. 12. 18:37
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!