Serin kérdése:
Fogyasztó megtévesztése hamis hozzászólásokkal - mit lehet tenni?
Figyelt kérdés
A héten kétszer is belefutottam olyan weboldalba, amely egy terméket reklámozott és hamis hozzászólásokkal próbálta meggyőzni az érdeklődőt a termék működéséről.
Mit lehet ezekkel az oldalakkal kezdeni, nem lehet bejelenteni ezeket? Gondolom egyértelmű, hogy a hamis hozzászólás a fogyasztó megtévesztése. Nem jár el valamelyik hatóság hivatalból ezek ellen?
Kicsit hosszabban: fix, megírt hozzászólások, jó véleménnyel, nem létező felhasználókkal, stock fotók a siker bizonyítására vagy felhasználó képnek, valódi lehetőség nincs hozzászólni, a hozzászólás ideje fixen közeli időpont, ami nem változik (pl "12 perce" fixen odaírva)
#reklám #hamis hozzászólás
2016. aug. 11. 10:25
1/2 anonim válasza:
Az a baj a hsz-ekkel, hogy nem ellenőrizhető 100%-osan a valódisága. Mert egy netre és gép elé bárki leülhet, persze ha odaengedik.
2/2 A kérdező kommentje:
1-es, köszi, de mint írtam, itt egyértelmű a helyzet, mivel nincs is lehetőség hozzászólni. Tehát a technikához szokott ember 1 perc alatt rájön, hogy a hozzászólások nem valódiak és valójában nem is lehet hozzászólni. De mondjuk anyám, aki már nem fiatal, simán el fogja hinni, hogy negyed óránként írnak az emberek, hogy milyen jó ez a termék.
2016. aug. 12. 08:22
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!