Fél éve vásároltam egy telefont az Interstore oldalról. Problémák vannak a bekapcsolásával, gyakran nem akar bekapcsolni, hülye kínai szövegeket ír ki. És?
Figyelt kérdés
És erre ma kapcsolatba léptem az Interstorral, hogy fél éves termék, gondolom megjavítják vagy valami. Máskor vettem online egy fülhallgatót, elvitték, nem tudták megcsinálni, hoztak helyette másikat. Nekem semmibe nem került. Erre azt mondja nekem a csaj, hogy ők bolt, ők nem szerviz, keressek egy szervizet és csináltassam meg. Jó........remek......tudom, hogy nem szerviz, de ők szokták elküldeni a szervizbe basszus és adnak csere terméket, ha nem lehet csinálni.2016. jún. 22. 11:17
1/2 anonim válasza:
Észrevetted hogy az "És?" kérdőmondaton kívül mind kijelentő mondat ? Mi a kérdés ?
2/2 anonim válasza:
Nem feltétlen a bolt rendezi a szervízt, sokszor a gyártó által meghatározott szervízbe kell elküldeni.
3 szervíz után a jegyzőkönyvvel mehetsz az üzletbe ahol vissza adják az árát, vagy levásárolhatod, cserélheted.
De normál körülmények közt a bolt végzi a garancia szervízt, ez számukra is védelmet nyújt...
De a leírt hiba Droid szoftver hibának tűnik, amit többnyire egy hardreset megold.
(Már ha nem vírus okozza, mert arra a garancia se vonatkozik, és ha javítják,
a javításik költség téged terhel, ami olcsóbb eszköznél akár a termék árát is elérheti)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!