Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Telekom online számlafizetés,...

Telekom online számlafizetés, általános hiba történt üzenet. Ilyenkor mi van?

Figyelt kérdés

Telefonon rábeszéltek az e-számlára, mert így olcsóbb havidíj, kényelmesebb, gyorsabb...stb.

Most be akartam fizetni, átirányított az OTP oldalára, ott beírtam a bankkártyám adatait, aztán az OTP oldala visszairányított a Telekom oldalára, ami eztán kiírta hogy "Hiba történt a kérés feldolgozása közben".

Ekkor bezártam az ablakot, és újra be akartam lépni az oldalra de most álladóan azt írja hogy technikai hiba történt és nem tudok belépni.

Ilyenkor mi van? Most egyáltalán ki lett fizetve a számla?



2016. jún. 14. 20:58
 1/2 anonim ***** válasza:
Holnap nézd meg a fiókodat, hogy ki van-e egyenlítve a számlád. ha nem ment végig a művelet, nagy a valószínűsége, hogy nem vontak le.
2016. jún. 14. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Nem vontak le semmit a bankszámlámról, de a Telekom fiókban kiegyenlítettnek írja.
2016. jún. 15. 17:53

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!