Vettem egy Samsung telefont a Media Marktban, sajnos hibás a készülék, már háromszor volt szervízben, szeretném a pénzem visszakapni, de csak a levásárlásra hajlanak, ez szabályos?
Figyelt kérdés
Már fél éves a készülék, van rá biztosításom is, de nem hajlandóak pénzt visszafizetni.2016. máj. 23. 07:24
1/2 anonim válasza:
Nem szabályos, de a gyakorlatban megtehetik, a kutya sem foglalkozik a panaszoddal. Media Marktban egyébként sem szabad vásárolni.
2/2 anonim válasza:
Hányszor lehet javítani egy terméket?
A jogszabályok nem határozzák meg, hogy hányszor kell elfogadni a fogyasztónak, hogy javítják a terméket, mielőtt kicserélnék, vagy azt, hogy hány csere után lehet kérni a vételár visszatérítését. A bírói gyakorlat szerint a kicserélés iránti igényt általában nem alapozza meg az első sikertelen javítás, az elállás jogával pedig csak végső esetben lehet élni. Nem hivatkozhat érdekmúlásra a fogyasztó, ha a hiba kijavítható, és a kötelezett vállalja is a kijavítást megfelelő határidőre. A jelentős költséget igénylő és rövid idő alatt ki nem javítható hiba viszont általában megalapozza a jogosult elállási jogát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!