DSL Led nem világít SOS?
Na szóval.
Üdv. A problémám a következő.
Van egy TP-link routerünk, egy D-link fekete modemünk illetve most váltottunk szolgáltatót és kaptunk egy Digi Connect boxot.
Ez az új Connect box megvan 1,5-2 hete, eddig minden tökéletesen működött, tegnap is tudtam böngészni még.
Ma kiderült, hogy a DSL led a modemen nem világít, ha minden igaz minden ugyanúgy be volt dugva a megfelelő helyre, mint tegnap.(Amikor működött is) A 'főgépen' nincsen internet, míg a többi eszközön minden kiválóan működik (most is telefonról írok; de a laptopon is van internet).
Eddig az útmutatókból eljutottam és ellenőriztem, hogy a fali csatlakozóból jövő valamilyen kis dobozon a tel(efon) és a modem kábelei a helyén vannak (ha minden igaz az innen kijövő modem kábelt kell a modme DSL(?) portjába dugni), ez után ellenőriztem és természetesen a modem illetve a router is árramforrás alatt van, valamint a többi kábél is ha minden igaz a jó helyükön vannak. Nem tudom hol a probléma.
Az felmerülhet, hogy a kis dobozból jövő modemes kábel (ami ahogy fent is írtam a DSL porthoz csatlakozik(?)) elromlott?
Ezt kicsit furcsának tartanám, mert amikor újraindítom a modemet a DSL led világít egy-két pillanatig.
Nem értek ehhez, azt se tudom melyik kábel hova, főleg, hogy itt van vagy 15 féle kábel.
Segítségetek előre is köszönöm!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!