Mi ez a folyamatos panaszáradat a UPC Direct Combo csomagjainak bekötésével kapcsolatosan?
Figyelt kérdés
Senki nem fordult még az NMHH-hoz panasszal, vagy éppenséggel a hatóság nem indított vizsgálatot, amikor késedelmes a szolgáltatás indulása megannyi rendelésnél, az ügyfélszolgálat nemhogy 5 percen belül, de 1 órán belül sem elérhető és félretájékoztatások is előfordulnak? Miért nem tesz már valaki valamit?#internet #internetszolgáltató #ADSL #szolgáltatás #UPC #késedelem #UPC Direct #DSL #internetszolgáltatás
2016. febr. 18. 22:34
1/1 anonim válasza:
Miért nem fordulsz Te panasszal az NMHH-hoz, ha nem működik a szolgáltatás, a szolgáltató pedig nem tesz semmit?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!