Miért csak egy eszközön van wifi?
Figyelt kérdés
2 napja rosszalkodik az internet hol van hol nincs.Többször újraindítottuk nem lett jó.Hívtuk a szolgáltatót ők csak embereket akarnak kiküldeni(persze hétfőn)mert,hogy ők nem látnak bent problémát ezért valószínüleg a routerrel van a gond.Közben gép most lett megcsinálva most van rajta win 7 elősszőr.Nem működött az internet se gépen se telón.Most apum mindegy egyes kábalte ki-be húzott.Most működik gépen de egyik telefonról sincs wifi.Tp-link TL-WR340GD tipusú routerünk van.3 kábel van bedugva a hátuljába.Egy az okos tv-hez megy egy a modembe egy pedig a tv set top boxába ha jól tudom.Hátul van 4 hely ahova be lehet dugni.Egy kék színű és 4 sárga.A 3 kábel az 1-es 2-es és 3-asba van bedugva(mind sárga).Elől a kijelzőjén viszont csak az 1-es 2-es világít.A 3. ami nem világit az set top boxba megy.Miért nem működik a wifi mindkét készülélről?Egesz család informatikából analfabéta szóval aki tud kérlek paraszt nyelven magyarázza el :D Köszönöm előre is!2016. jan. 30. 06:49
1/4 anonim válasza:
A modemből jövő kábelt az egyetlen KÉK színű aljzatba kell dugni! Az a bemenet!
A többi készüléket a sárgák valamelyikébe.
Ha ez megvan , akkor az asztali gépről konfigurálni/beállítani kell a routert:
4/4 A kérdező kommentje:
Nem működik így sem.Pr telecomnál vagyunk.
2016. jan. 30. 17:10
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!