Ilyenkor mi a teendő? (többi lent)
Ellenőrizze az internetkapcsolatot.
Ellenőrizze a vezetékeket, indítsa újra a routert, a modemet és a többi hálózati eszközt.
A tűzfal vagy a vírusirtó beállításaiban engedélyezze, hogy az Opera hozzáférjen a hálózathoz.
Ha az Opera már szerepel a hálózathoz hozzáférő alkalmazások listáján, törölje a listából, majd adja hozzá újra.
Ha proxykiszolgálót használ...
Ellenőrizze a proxykiszolgáló beállításait, vagy forduljon a hálózati rendszergazdához, és kérdezze meg, hogy működik-e a proxykiszolgáló. Ha Ön szerint nincs szüksége proxykiszolgálóra: Lépjen az Opera menü > Beállítások > Proxykiszolgáló beállításainak módosítása... > LAN beállítások részhez, és szüntesse meg a "Proxykiszolgáló használata a helyi hálózaton" négyzet bejelölését.
Sem proxyval,sem bármelyik böngészővel nem jön be az oldal!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!