Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Jól látom, hogy a DIGI szolgál...

Jól látom, hogy a DIGI szolgáltató mérföldekkel jobb mint a többi?

Figyelt kérdés

Mi már egy jó ideje a T-Home-nál vagyunk és 2éves hűségidővel a 30/5-ös net 6900Ft/hó-ba kerül a leg pozitívabb dolog, hogy még sose ment el a net.

Viszont a DIGi-nél ugyan csak 2 éves hűségidő mellett a 1000/200-as net 4900Ft/hó-ba kerül szóval "enyhén" nagy a kontraszt.

Megéri váltani DIGI-re tényleg úgy van ahogy leírják nincs semmi negatív dolog?


Elég nagy torrentező vagyok szóval a havi adatforgalmam TB közeli és arra is kíváncsi lennék hogy a digi valamiben korlátozza-e ezt a tevékenységet.



2015. okt. 27. 14:26
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
torrentezőknek: [link]
2015. okt. 27. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:

Valószínűleg nincs elég kapacitása a Digi-nek, hogy a fél országot bekösse plusz ez komoly anyagi beruházás nekik is. Az is lehet, hogy ezért is tudnak ilyen sokat adni...viszonylag kis helyen szórják szét a rendelkezésre álló területi sávszélességet és visszautasíthatatlan ajánlattal könnyen átveszik az adott terület feletti uralmat. Valószínűleg lakossági kérésre nem fognak tömböket bekötni, ez a saját üzleti döntésük lesz, ami függ a jelenlegi infrastruktúrától is.

Amúgy valóban, sok helyen nincs Digi még Budapesten sem és nem mindenhol ilyen jók. A Gigabites kapcsolatot is csak bizonyos helyeket tudják biztosítani, nem mintha az 500-as nem lenne elég durva.

Úgy tudom a Diginél is volt havi korlátozás, de ők eltörölték, az UPC még sajnos nem (és nem is emeltek a kvótán, nem mintha havi 300GB nagyon kevés lenne...legális használatra pláne).

Én Datanetes ADSL előfizetéssel kezdtem, majd átkerültem az UPC-hez (más választás nem nagyon volt). Ahogy az UPC-hez kerültem, akkor emelték a 768kbps csomagot 1,5Mbps-re, amiből gyorsan lett 3, 5 és 10Mbit. A 10-es csomag tán jött a 30, majd a 60Mbit, amivel már elég jól elvoltam és a szolgáltatóval sem gyűlt meg a bajom, megbízható, stabil netet nyújtottak és megvannak a sávszélességek is. Sokáig hűség nélküli előfizető voltam, de aláírtam most két évet, mert mindenből sokkal jobbat kaptam szinte minimális felárért. Most a 240/20-as internetet csomagomómal maximálisan elégedett vagyok. Tesóméknál másik kerületben sem Digi, sem UPC lehetőség nincs, így most náluk 30 vagy 50 Mbites csomaggal alig fizetnek kevesebbet (TV-vel együtt), mint Én a 240-es nettel és a Gold TV csomaggal (+ ingyenes vezetékes telefonálási lehetőség). Nem olyan rossz az UPC...általában azoknak nem tetszik, akik raklapszámra szívják a gigabájtokat ész nélkül.

2015. okt. 27. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim ***** válasza:

"az új DIGInet 500 és 1000 díjcsomagok megjelenésétől...."túlzott mértékű használatnak" minősülhet, ha az előfizető három egymást követő hónap átlagában 350 gigabájtnyi adatot tölt le az adott végponton"


Oppá, akkor hasonlóak az UPC-hez...

2015. okt. 27. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:

"raklapszámra szívják a gigabájtokat ész nélkül" Nekem a mostani 60/6 is elég lenne, de:

lakossági díjcsomag mellé nincs fix ip és a vállalati + (3500) meg borzalmasan drága lenne.

csak egy nyamvadt saját domain-t szeretnék olcsón a házi szerveremnek (amit magán célra használok, tehát vps-ért nem óhajtok vagyonokat kidobni, ez csak hobbi) de egyszerűen kivitelezhetetlen...

2015. okt. 27. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:
Egyébként (ezen kívül) a UPC-nek csak a borzalmas supportját lehetne szidni. A szolgáltatással nincs gond, de a wi-free-t sem hajlandóak támogatni linuxon (több-kevesebb szenvedéssel magamnak megoldottam) de mikor arra vagyok kíváncsi, hogy várható-e központi megoldás és annyit válaszolnak hogy "Nem támogatott, de sok rendszer igen!" és belinkeli nekem a win8-at meg a windóz fónt akkor elgurul a gyógyszerem, mert nem ezt kérdeztem....
2015. okt. 27. 16:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim ***** válasza:
Digi? pfff. Rendszeresen elmegy a net hiaba szoltunk be orokke visszadobaltak hogy csak a mi gepunk szar. Raadasul felet se kaptuk meg a netnek. 100 megabit/sec-es netunk volt, de orultunk, ha jott 25 megabit/sec-kel. Invitelunk van kb 3 eve. Nem kell hozza kez hogy megszamoljam hanyszor nem volt net vagy kabeltv. Soha nem volt olyan a 3 ev alatt hogy ne lett volna kabeltv vagy net.
2015. okt. 27. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 anonim ***** válasza:
A support-val a legelején nem voltam Én sem elégedett, de az utóbbi években összeszedték magukat, bár nem mintha sűrűn lenne velük dolgom. A wi-free (meg a linux) nem érdekel és nálam a fix IP sem szükséglet, így nálam ezek nem negatívumok. :)
2015. okt. 27. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim ***** válasza:

#17 Kinek mire van igénye... :)

(Itthon nincs windows-os gép - és nem is lesz -, tehát a linux támogatása nálam sarkalatos pont minden téren! Wi-Free igazából nem létszükséglet, csak nevetséges, hogy egy tanúsítványt nem bírnak kiadni (és akkor tökéletesen működne mindenhol) helyette nekem kellett bűvészkedni vele, hogy milyen hálózatkezelő az, ami hajlandó hiányzó tanúsítvánnyal is kapcsolódni!) De nem ez volt az amin kiakadtam, hanem írtam egy 30 soros levelet nekik, ahol feltettem 5-6 kérdést, leírtam a problémáim, illetve hogy mivel lehetne megoldani és külön arra is rákérdeztem, hogy a szolgáltató részéről kivitelezhető-e ha nem, akkor miért nem és mit javasolnak, erre ideböfögtek nekem egy kemény 1,5 soros levelet, amiben hivatkoznak a saját weblapjukra (amit egyértelműen ismerek és nem találtam megoldást a problémámra) hiszen akkor nem írtam volna! A kérdéseimet teljesen figyelmen kívül hagyták és egy teljesen más dologra válaszoltak, amit magamtól is tudtam.


kb mintha kerékcserénél:

-milyen márkát javasol a téligumiból?

-hát.. a nyári az nem jó


Egyszerűen szövegértés: elégtelen! Na ezért mondom, hogy az ügyfélszolgálatuk egy nagy nulla. Értem én, hogy hülye hozzá, de akkor továbbítsa a kérdést egy illetékesnek, aki nem csak az előre betanult 4-5 sablon választ bírja ismételgetni.


A fix ip pedig azért felháborítóan drága, mert ha én kifizetek egy "céges" netet, akkor elvárom, hogy ne kelljen már plusz havi bruttó 4445 Ft-t fizetnem azért, amiért egyébként ezt a díjcsomagot választottam.


Lakossági 60/6: 4490 Ft/hó

Speedtest: [link]

Üzleti 50/5: bruttó 6337 Ft (tehát visszalépés lenne)

csak azt nem értem, miért ilyen drága ha a lakossági is hozza az ígért sebességet, tehát miben nyújt ez többet?


de választhatom ezt is ha nem akarok lassulást: 100/10 - bruttó 10782 Ft

ehhez adódik hozzá a fix ip: bruttó 4445 Ft

tehát havi cirka 15227Ft-ért megkaphatom a töredékét annak amit a digi ad 7000Ft-ért (100/100 céges + fix ip)

2015. okt. 27. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:
Ne a szolgáltatókat tessék szidni, amiért nem kötik be a kábelt, hanem a kormányt, amiért kitalálta a közműadót!
2015. okt. 27. 17:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:
2014-es cikk. Szerinted mi igaz belőle? Semmi.
2015. okt. 27. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!