Miért lett rossz a kapcsolat a telefonom és a router között?
Itthon van Wifi sugárzó, így tudok netezni a szobámban. De egy ideje észrevettem, hogy a telefonom (Samsung Galaxy Trend {GT-S7560}) automatikusan nem kapcsolódik, manuálisan kell rákapcsolódni(beállítások menü, Vezeték nélküli hálózat, stb), sőt, ha legalább 3-as erősségű a jel, csak akkor hajlandó bármilyen internetes alkalmazást működtetni. Ha 2 alatt van, akkor azt írja, rossz a kapcsolat a router és a telefon között.
Talán egy hónapja át lett rendezve a szobám, kaptam új monitort, de az mellett van a számítógéphez tartozó adóvevő, és gépen tökéletes.
A telefonnal lehet a baj? De még is mi? Mi hatására nem müködik? (A mobilnet ettől függetlenül tökéletesen megy) Hogyan tudnék rajta itthon segíteni? Vagy szervizelni kell?
Előre is köszönöm a válaszokat!
azt hogy automatikusan kapcsolódjon be kell kapcsolni..
azóta van ez mióta átrendeztétek? akkor valami árnyékolja a jelet.. egyébként indítsd újra a telót, indítsd újra a routert(húzd ki 10mp-ig majd dugd vissza) esetleg a telefont factory reseteld(mindent töröl róla)
Kedves első kommentelő, köszönöm a válaszokat, megpróbálom mindet. Pár napja csinálja ezt, nem közvetlen azután kezdte el, miután át lett rendezve a helység.
Az első mondathoz pedig annyit főznék, hogy mikor lehúzom a felső menüt, ott bekapcsolom a wifit, nem kapcsolódik, hanem a beállítások menüben a hálózatoknál kell kapcsolódnom a jelre.(Így értettem a kérdésben is, sajnálo, ha esetleg nem jól fogalmaztam.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!