Mi a jófogás email címe?
Szolgáltató elérhetősége
Ügyfélszolgálat: ugyfelszolgalat@jofogas.hu
Fizetős szolgáltatásokkal kapcsolatban hétköznap
8 és 18 óra között: +36 1 398 8273
Kedves Kérdező!
Az általad megírt e-mail címről automatikus értesítőket küldünk, ezért nem tudsz azokra válaszolni. Az előző válaszoló által megadott elérhetőségek bármelyikén el tudsz minket érni, a bejelentés jellege miatt arra kérnénk, hogy az eset részletes leírásával az ugyfelszolgalat@jofogas.hu e-mail címen keress meg minket. E-mailekre a hét minden napján 8-23 között válaszolunk, átlagosan pár órán belül.
Bízunk benne, hogy neked is segíteni tudunk.
Üdv,
a Jófogás.hu csapata
#2 Ha te tényleg a jófogás képviseletében írtál, akkor egy dolgot tudok fűzni a válaszodhoz:
%-odból kiindulva el tudom mondani, hogy legalább annyira megbízható, és használhatóak lehetnek a válaszaid, mint a mobilalkalmazásotok, ami kb. egy kupac szar mennyiségével és minőségével egyenlő... :D
Már Fizetős szolgáltatásokkal kapcsolatban hétköznap
8 és 18 óra között: +36 1 808 82 88
A következő történt velem is. Alighogy feltettem hirdetéseket, elég hamar jöttek ezek a váalszok, ill. megkeresések:
1.
Érdeklődő:
Helló, a termék még mindig kapható?
Eladó:
Szia!
igen, még meg van
Érdeklődő:
Rendben, akkor szeretném megszervezni a szállítást, mondd, lehetséges?
(Mi van? Először megkérdezné, hogy lehet a szállítás, vagy kérdez valamit a termékről, de semmi ..csak szervez ..)
Eladó:
Persze.
Hová szeretnéd?
Érdeklődő:
Mindent megszervezek és fizetek, csak a rendelés leadásához kell az Ön e-mail címe
(A Jófogásnál az eladások mindig rajta keresztül mentek, a vevők sosem kértek e-mail címet az eladótól!)
Eladó:
Rendben. xxxx@xxxx.com - (ekkor már gyanús volt, de gondoltuk, megpróbáljuk és megadtunk egy email. címet)
Érdeklődő:
Kész, néhány percen belül kap egy megrendelés visszaigazoló e-mailt, kérjük, erősítse meg a fizetés és a rendelés beérkezését (DE NEM KAPTUND SEMMILYEN VISSZAIGAZOLÓ EMAILT!!)
Eladó:
Továbbítottuk az e-mailt a jófogásnak, ők pedig felveszik a kapcsolatot a hatóságokkal.
MAJD EZEK UTÁN A FELHASZNÁLÓT (Érdeklődőt) LETILTOTTUK!
--------------------------------------------------------------------------
AZÓTA JÖTT MÉG KÉT HASONLÓ "ÉRDEKLŐDŐ":
--------------------------------------------------------------------------
2.
Szia! Szükségem van az e"-mаįl címére a Jofogas szállításának megszervezéséhez, megírhatja a chatszobánkban!
------------------------------------------------------------
3.
Jó napot! Szükségem van az E.maiI címére, hogy megszervezzem a jofogas szállítását. Írja be ebbe a chatboxba.
-------------------------------------------------------------
NEM TUDOM ELKÉPZELNI, HOGY EZ A JÓFOGÁS BEÁLLÍTÁSA
SZERINTETEK MI LEHET EZ? Igen erősen olyan érzésem, hogy valami adathalász ..
Én is kaptam ma a 6. válaszolóhoz hasonlót:
Jo napot!! Szükségem van az 𝙚'𝙢𝙖𝙞𝙄 címére, hogy megszervezzem a jofogas szállítását. Írja be ebbe a 𝙘𝙝𝙖𝙩𝙗𝙤𝙭𝙗𝙖!!
Nekem is gyanús. Sem alkudni, sem kérdezni nem akart. Ráadásul ott van a jofogás szállítás, amit simán kérvényezhetne. Az nem kérne tőlem semmi ilyesmit. Szerintem is valami átverésféleség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!