Miért kell marketing szempontból Facebook oldalon a post végén kérdést feltenni?
Figyelt kérdés
Tudjátok vannak ezek a postok aminek a végére a zenészek, celebek stb. odaírják, hogy "én PS-ezek ma este, nektek hogy telik a vasárnap?" meg ilyenek. Miért éri ez meg?2015. júl. 6. 23:48
1/1 anonim válasza:
"call to action", ha csak vége van, akkor nincs folytatás, a reklámnak meg az egyetlen célja, hogy legyen "folytatás". Trailer végén is ugyanez a "hamarosan a mozikban", vagy "most a mozikban", etc.
Plusz ebben az esetben jó érzést vált ki belőled, hogy úgy érzed, hogy érdekli, hogy mit csinálsz, még ha csak egy erre tartott random portás is rakta ki a postot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!