Ha az internetszolgáltató nem teljesíti a szerződés rájuk kiszabott részét fel lehet jelenteni őket?
Nagyon elégedetlen vagyok a netszolgáltatómmal, mivel gyakran elmegy a net, akár több órára is, és az egészet le se szarják. Nem nálunk van a probléma, mert van mikor visszajön és hetekig jó, és a feltöltési sebesség mindig maxon van, tehát a kapcsolattal nincs gond.
Rövid hibajegyem hozzájuk, hogy látszódjon mi a gond, nem először fordul elő, nem tudok szolgáltatót váltani, mert tanyán lakunk, így ez a mikrohullámú netünk van.
Link: [link]
1. A szolgáltatásuk felhőtlen hetek után ismét megbízhatatlan.
2. Írok Önöknek a Kapcsolatfelvétel menüpont alatt, ahol éppen most is írok.
3. Eltelik 3 nap.
4. Semmi változás
5. Ismét írok.
6. Jön egy e-mail, hogy minden rendben a hibát kijavították.
7. Semmi változás
8. Felhívom Önöket, és önként felajánlanak egy szerelőt, aki kijön hozzánk másnapra, mondom ez nagyszerű, így szakember is láthatja, hogy nálunk minden rendben és jogosak a hibajelentéseim.
9. Nem jön a szerelő, pedig 2 telefonszámon is elérhet minket.
10. Megbeszélünk a szerelővel egy másik időpontot, mégpedig a mai napot, 17:00-ra.
11. Szabaddá teszem a napomat és az adott időpontban várom a szerelőt.
12. Nem jön a szerelő.
13. Felhívom a szerelőt, hogy megint mi a probléma, erre azt mondja, hogy a főnöke lezárta a hibajegyet, mert Ő úgy látja, hogy jó, mire mondom neki, hogy nem jó, nem a főnöke szerint volt rossz az internet és küldte magát hozzánk, hanem én. ÉN. ÉN. ÉN. Beszélgetésünk közben gondoltam valós idejű adatokkal is alátámasztom a panaszaimat, csakhogy éppen nem ismeri fel a rendszerük a végpontunkat.
14. A szerelő azt mondja, hogy egyeztet időpontot a főnökével, mivel valamiért rá is szükség van, majd hívjam fel valamikor.
Én. Én hívjam fel? Miért pont én hívjam fel? Miért nekem kell telefonáljak? Neki van dolga, Ő nem tud pillanatnyilag egyértelmű választ adni.
14+1. Sikerült sebességet mérnem, a képen mellékeltem. Annyit róla, hogy ebből tökéletesen kiderül, hogy maguknál van a gond, ugyanis a feltöltési sebesség maximális, így a végpontunk és az Önök közti kapcsolattal nincs gond. A letöltési sebesség 20* helyett 0,2Mbit (!!!) a ping meg 50* helyett 462ms (!!!).
*Szerződésben foglalt értékek.
Most akkor én mit mondjak...
az internetem 66% elvész míg ide ér...
10mb/s van bekötve, ha lemérem 2,5mb/s-t mutat...
jobb napokon 3,2mb/s akkor 100kb/s-el több is a letöltésem.
szintén gyakran megszakad ha letöltés van, telefon is ezen a vonalon megy... gané az is...
szóltunk nekik, ennyit mondtak: ugyan ennyi pénzért 1mb/s-t tudnak garantálni, szted???
és nincs más szolgáltató itt... (Buda fckn pest...)
Ez inkább jogi kérdés, úgyhogy nem kontárkodok bele, de ez a rész azért megmosolyogtató
"Szolgáltatásunk megbízhatósága az utóbbi 30 napban:
99,9894 %!"
Mobilnet sem jöhet szóba? A telenor lefedettsége elég jó, meg az áraik is a többi szolgáltatóhoz képest(nálam sincs vezetékes net, de a legcombosabb telenor net stabilan hozza a 42Mb\s le és 4,7Mb\s feltöltést).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!