Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Valaki tud segiteni hogy...

Valaki tud segiteni hogy eredményt érjek el a t-online nál?

Figyelt kérdés
Az a helyzet hogy 1 mbit es netet tudnak csak szolgáltatni és azt se stabilan , és hiába telefonálok be leszarnak nem csinálnak semmit , valaki nemtud valami módszert, hogy elérjek valamit (pl panaszkönyv bármi?) köszi :)
2010. febr. 22. 15:02
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
Nem tudom, milyen nálatok a térerő, milyen a lefedettség, de még egy T-Mobile stickkel használható mobilinternet is sokkal jobb lenne ennél. Nézz utána és váltsál.
2010. febr. 24. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:

Váltsál kábelnet-re.

Már ha van kábeles TV Pesten.

2010. febr. 24. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:
Kábeltévés van pl. az összes paneles lakótelepen, a luxus lakóparkokban, ott van Digi is és mindenféle net. Kertvárosok lakói (nem lakópark) messziről és magasból le vannak tojva! Vagy marad a T-Online régi kábelével a csiganet, a mobiltelefonos és az USB modemes mobilnet. Választási lehetőség? Vodafone, T-mobile, Pannón. Ez van!
2010. febr. 24. 23:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 A kérdező kommentje:
Köszi mindenkinek :) márcsak egy kérdésem van :) a mobilnet hogy is müködik? pl 10 gb ig 5 mbit utána korlátlan de 1 mbit? vagy van teljesen korlátlan is?
2010. febr. 25. 17:52
 15/19 anonim ***** válasza:
Van kártyás és előfizetéses, van 1-2-3 G, vagy 5G, de 10G is, attól függ, mit választasz, akarsz-e sokat letölteni, mennyi tudsz fizetni érte? A stick (USB modem) USB-n, TCP klienten keresztül csatlakozik, proxyt nem használ. Van benne egy SIM kártya, olyan, mint a mobilokban. Kell a gépre jó erős, kőkemény tűzfal, Windows nem jó. És kell erős vírus- és kémprogram irtó. Feltelepül, bejelentkezel az ügyfélszolgálatnál és bediktálják az APN, DNS1, DNS2 értékeket, 3g kizárólag a HSDPA (szélessáv). Nézd meg a cégek oldalait (pl. www.vodafone.hu).
2010. febr. 25. 23:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim válasza:

T-Online egyszerűen szarik az előfizetőkre. Hűségnyilatkozatom van őszig, naponta telefonálok, hogy szétkapcsol a net, de semmi.

Mondták, hogy ne használjak routert. Lestem egyet, de ok, simán modemet használtam. Természetesen a hiba nem oldódott meg, kitalálták, szar a modem. Volt két modemcsere 1 éven belül, a net ugyanolyan szar. És nem, nem csinálnak semmit. Mindig azzal kezdik a beszélgetést, hogy indítsak újra, áramtalanítsam modemet aztán ráverik, hogy vírus... :D

Már rutinszerűen betelefonálok, ha rákezdenek a baromkodásra, lehurrogom őket, és annyit mondom: továbbra is szar, az is marad, őszig muszáj naponta hívogassam maguk? Fapofával küldenek 2 órán belül sms-t, hogy a hiba megoldódott-e...

2010. márc. 25. 02:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim ***** válasza:

Utolsónak: nekem az USB stickkel volt bajom, de előtte volt egy trójai támadás, a védelem lezárta a portot, trójait bezárta a karanténba. Eddig rendben, de a stick akadozott, szakadozott a net. Bolt, szervíz: biztosan a Windows vagy a gép a hibás, hozzam be. Na persze, több kilós asztali gépet. Műszaki segitségnyújtás nuku!A végén dühömben ezt tettem: Startmenű/Minden program/Kellékek/Rendszereszközök/Rendszer-visszaállítás. Itt kerestem egy pár nappal előbbi időpontot és hajrá. Tudtam, hogy összezuhanhat tőle a Windows XP, de nem tette, újraindult. Azóta nincs gondom, megy a stickkel a netem.

Ennyit a cégek segitőkészségéről. MI fizetünk, ők meg tojnak a fejükre.

2010. márc. 25. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim válasza:

nekünk a problémánkat az oldotta meg, amikor személyesen megkérdeztk h ha ő nem tud segíteni, kihez forduljunk? esetleg a fogyasztó védelemhez?

és hip-hop találtak kedvező megoldást

2010. júl. 4. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:
Április, egy pláza, mobilos szolgáltató boltja. A régi E220-as már nem megy, a stickkel folyton megszakad a net. nem csinálnak semmit, megjegyzés: fertőzött a gép, rossz a Windows. Dühös ügyfél nem akar a semmiért fizetni havidijat, másik pláza, másik márkabolt, egy óra sorbaállás. Laptop elő, stick bele, ügyfél menjen vásárolni, sétálni, egy óra múlva jöjjön vissza. Stickről szoftver le, új fel, teljes frissités. Itthon feltelepítés, azóta sincs semmi baja. Ennyit a szolgáltatókról.
2010. júl. 4. 17:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!