Valaki tud segiteni hogy eredményt érjek el a t-online nál?










Váltsál kábelnet-re.
Már ha van kábeles TV Pesten.










T-Online egyszerűen szarik az előfizetőkre. Hűségnyilatkozatom van őszig, naponta telefonálok, hogy szétkapcsol a net, de semmi.
Mondták, hogy ne használjak routert. Lestem egyet, de ok, simán modemet használtam. Természetesen a hiba nem oldódott meg, kitalálták, szar a modem. Volt két modemcsere 1 éven belül, a net ugyanolyan szar. És nem, nem csinálnak semmit. Mindig azzal kezdik a beszélgetést, hogy indítsak újra, áramtalanítsam modemet aztán ráverik, hogy vírus... :D
Már rutinszerűen betelefonálok, ha rákezdenek a baromkodásra, lehurrogom őket, és annyit mondom: továbbra is szar, az is marad, őszig muszáj naponta hívogassam maguk? Fapofával küldenek 2 órán belül sms-t, hogy a hiba megoldódott-e...





Utolsónak: nekem az USB stickkel volt bajom, de előtte volt egy trójai támadás, a védelem lezárta a portot, trójait bezárta a karanténba. Eddig rendben, de a stick akadozott, szakadozott a net. Bolt, szervíz: biztosan a Windows vagy a gép a hibás, hozzam be. Na persze, több kilós asztali gépet. Műszaki segitségnyújtás nuku!A végén dühömben ezt tettem: Startmenű/Minden program/Kellékek/Rendszereszközök/Rendszer-visszaállítás. Itt kerestem egy pár nappal előbbi időpontot és hajrá. Tudtam, hogy összezuhanhat tőle a Windows XP, de nem tette, újraindult. Azóta nincs gondom, megy a stickkel a netem.
Ennyit a cégek segitőkészségéről. MI fizetünk, ők meg tojnak a fejükre.
nekünk a problémánkat az oldotta meg, amikor személyesen megkérdeztk h ha ő nem tud segíteni, kihez forduljunk? esetleg a fogyasztó védelemhez?
és hip-hop találtak kedvező megoldást





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!