Miért dobálhat le folyton a net (678-as hiba)?
Figyelt kérdés
Ha elkezdek netezni, néha 1-2 óráig is bírja bármilyen probléma nélkül, máskor meg csatlakozás után pár perccel is megszűnik a kapcsolat, de közben a tálcán kéken mutatja, hogy elvileg még él a kapcsolat. Ilyenkor próbálok újra csatlakozni, de időnként csak vagy tizedjére sikerül, ha sikerül, és rendszerint azt írja ki, hogy a távoli számítógép nem válaszol, de olyat is, hogy a telefonvonal foglalt. Ha rámegyek a tálcán a netes ikonra, és bontom a kapcsolatot, akkor rendszerint azt látom, hogy a küldött bájtok száma kb. tizedannyi (vagy még kevesebb), mint a fogadottaké. (Ez normális egyáltalán?) De olyan is szokott lenni, hogy kiírja, hogy nem sikerült a gépnek IP-címet kiosztani, ezért bizonyos netes források nem elérhetőek. Rákattintottam már itt is a "javítás" gombra, ekkor azt kaptam, hogy lépjek kapcsolatba a szolgáltatóval, mert ott lehet a hiba. Már a modemet is áramtalanítottam, mindhiába. Teljesen kikészít az, hogy ennyit kell küszködnöm, most akkor tényleg a szolgáltató tudna javítani rajta? Bocs, ha hosszú voltam, csak nem nagyon értek az ilyesmihez, és próbáltam minél több részletet megadni. Köszönöm a segítséget.2015. ápr. 24. 20:18
1/2 anonim válasza:
Kizárólag a szolgáltató tudja javítani. Lehet, hogy modemet kell cserélni.
2/2 A kérdező kommentje:
Értem, és köszönöm a segítséget, akkor nem úszom meg a velük való kommunikációt. :)
2015. ápr. 25. 19:46
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!