Fordúlhatok a fogyasztó védelemhez?
Ebayte.hu…
Megint rendeltem egy terméket erre minden egyeztetés ár változtatás nélkűl kűldtek egy szarabbat!!!!! Olyan ideges vagyok hogy már szinte nem látok!
Már másodjára teszik ezt meg velem!!!!
és semmi hivás, semmi mail, semmi skypeos egyeztetés nem volt erről!!
Persze a számlán és a garancia levelen mindenhol az a termék neve áll amit ténylegesen rendeltem…
Maga a videókártyán pedig a még csak a címke sem az :@
és még kűldenek nekem magukról kis ismertető levelet… (most először)
megbízhatóság, sok éves tapasztalat stb stb……… :@@@
Meg is írtamnekik. Még nem látták.
Viszont egy ilyen cserét meg garanciát hogy kell rendezni?
Bekell csomagolni ugyanúgy és kész? Kell rá írni vmt?
De mert kibontottad, ki is próbáltad? Nem voltam még olyan helyzetben, hogy garanciáztatnom kellett volna, de olvastam valamelyik boltnál, hogy mit várnak el. Nem ördöngősség. Mivel itt nem hibás termékről van szó, hát a lehető legigényesebben vissza kéne csomagolni, hogy újra értékesíthető lehessen. Mondom, nem kellett vissza küldenem semmit, plusz még használt hardvert sem postáztam. Valami úton-módon vissza kell juttatni nekik, persze olyan kiszerelésben, hogy kibírja a szállítást.
A költség kit terhel, az elég egyértelműnek tűnik. Elvileg őket. De alakulhat érdekesen is szélsőséges esetben. Mondjuk, ha épp nincs már az a típus amit eredetileg kinéztél vagy mem tudnak felajánlani olyat ami megfelelne stb. Nem tudom. Csak azt mondtam eredetileg, hogy nem biztos, hogy szándékos volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!