Ha egy webáruház X forintért árul valamit, jogom van-e azt annyiért megvenni, még akkor is, ha tévedésből árulja annyiért?
webáruház, kinn a termék X forintért. jó olcsó, gyorsan kosárba a teljes készletet belőle (27 db) adatok megadása, rendelés.
jön a visszaigazolás, rendelést fogadtuk, kérjük fizessen bankkártyával. fizetek.
jön a visszaigazolás, fizetés fogadva, a termék kiszállítása ... dátum
oké.
majd jön a telefon: a termék hibásan került ki annyiért amennyiért, és nyilván én se gondolom, hogy annyiért odaadják.
???
persze magam is láttam hogy nonszenz az ár, de és akor mi van? Kinn volt a termék engedte kosárba rakni engedte fizetni megkaptam a visszaigazolást-szerintem kutya kötelességük annyiért odaadni amennyiért árulták.
hogy aztán ők hiábásan adták meg az árat: hát szar ügy, de ez mér az ő gondjuk legyen.
hogy van ez a jog szempontjából?
A vásárlók megtévesztése-erre idén szigorodott a törvény.
Esetedben ez már több mint megtévesztés,ha már kifizetted az a te tulajdonod még akkor is ha kiszállítás alatt áll.
A visszaigazolás még nem de a rendelés létrejötte még utánvét esetén is szerződésnek minősül amit a honlap aszf.-je szerint kell végrehajtani.Nincs az az aszf. ami azt mondaná ki hogy a kifizetett árúra még rá kell fizetni mert ez törvénytelen.
Fogyasztóvédelemnél megér pár sort.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!