Miért lehet, hogy a szolgáltató nem állítja az internet sebességemet, amikor csomagot váltottam?
A hónap elsején váltottam nagyobb csomagra a t-home-nál és a levélben, amit küldtek az állt, hogy a szolgáltató köteles a megrendelt szolgáltatást nyújtani a szerződés megkötésétől számított 15 napon belül. Eddig nem történt semmi pedig már elmúlt 13 nap, ahogy elnézem 15. nap után se lesz semmi.
Mégis mi tart ezeknek ilyen sokáig? Illetve mit lehet tenni ha elmulasztják a 15 napon belül átváltani a sávszélességet?
A szolgáltatás bekapcsolásáról vagy a váltásról értesítést kellene küldeniük.
Egyébként az ügyfélszolgálatnál érdeklődnék egyre sűrűbben, valamint több internetsebességmérő teszt eredményét is menteném képként, dátummal, minden nap hogy lehessen majd mire hivatkozni.
A szolgáltatás elmaradásával kapcsolatban a fogyasztóvédelmet ajánlom, de ha mégis teljes díjat számláznának a hónapra akkor az a minimum, hogy a kiesett időt írják jóvá...ebben az esetben mindenképpen panaszt kell tenni, és esetleg több jóváírást kérni (bár ezt indoklás nélkül nem hiszem hogy elfogadják).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!