Köteles-e a szolgáltató új modemet adni?
Feltételezem "Szereld magad" konstrukcióba rendeltétek az internet szolgáltatást. Ebben az esetben neked kell megvenned a modemet.
Az a D-Link DSL360R modem az a szürke-kék színű, vagy az újabb fekete színű? Mert ha az előbbi akkor mindenképp vegyetek egy új típusú fekete színűt ( 360R T1 ).
Nem feltétlen a modemnek lesz baja.
A probléma ilyenkor az szokott lenni, hogy a központ ( DSLAM ) azt is vonalszakadásnak érzékeli, amikor csupán csak a modem marad áram nélkül. Ilyenkor automatikusan, fokozatosan elkezdi lejjebb venni a sebességet, hogy stabil maradjon az amúgy is stabil vonal. Ezt SNR Lock-nak szokták nevezni.
Ha csak nagy ritkán egy-egy áramszünet miatt megy ki a modem, akkor ez még nem gond, de ha rendszeresen van áramkimaradás az már gondot okozhat.
Persze lehet a modem hibája is, de amit írtál ( elkezdett hervadni a sebesség ) inkább SNR Lock-ra utal. Érdemes lenne kipróbálni egy kölcsön modemmel a szolgáltatást. Ha úgy sem jobb, akkor a Telekomos szerelőket kell zaklatni az SNR Lock leszedésének ügyében.
Az Call Center-be ülő emberek 99,9%-a még sosem halott az SNR Lock-ról, ami nem csoda mert ez csak egy fantázianév. A Telekomos fórumon, az egyik szakértő illette ilyen néven ezt a jelenséget.
A telefonba elég annyit mondani hogy lassú a net. Így is úgy is szerelőt fognak kiküldeni. A szerelő miatt nem kell aggódni. Valószínűleg úgy sem az fog kijönni aki az utóbbi alkalommal volt. A szerelőnek se mond hogy SNR Lock mert ő sem fogja tudni hogy azt eszik vagy isszák.
Annyit mondj hogy állítsa vissza a 10 Mbitet, mert ez neked így nagyon kevés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!