Miért csak akkor van internet ha WiFi-vel kapcsolódok? Kábellel miért nincs?
Ha kábellel kapcsolódok akkor megjelenik két aktív kapcsolat:
És mind a kettőnél ezek az adatok vannak:
Ha WiFi-vel kapcsolódok akkor csak egy aktív kapcsolat jelenik meg és ugyan ezek az adatok, IP címek vannak.
Miért lehet az hogy ha kábellel kapcsolódok akkor nincs internet?
Milyen típusú routert használsz? Ki az internetszolgáltatód. Mi hogy van összekötve?
Rakhatnál fel pár képet a router webes felületéről is.
Cisco EPC3925 modem router van.
A szolgáltató T-Home.
Az összekötés abból áll hogy az utcáról bejön egy koax kábel ami belemegy egy elosztóba. Az elosztó NET ágából megy egy -szintén koax- kábel ebbe a Cisco modem-routerbe. Ezután a Cisco 1. LAN portjából megy egy kábel a T-Home IPTV-nek a dobozába. A másik 3 LAN portból megy még 3 kábel 2 asztali PC-be illetve egy laptopba ( Van még pár Androidos eszköz ami WiFi-n kapcsolódik de ez most lényegtelen ).
A probléma azzal a laptoppal lenne ugyanis 2 napja úgy döntött hogy most bizony nem fog kábellel az internethez kapcsolódni, csak WiFi-n. És ez elég nagy probléma tekintve arra hogy ezen laptop és a router között 3 téglafal áll, és maga a távolság sem kicsi. Szóval eléggé egyensúlyoznia kell a laptopnak annak érdekében hogy ne dobja el a WiFi-t ( ami egyébként 10 másodpercenként meg szokott történni ).
A két asztali géppel nincs probléma ( 2 nappal ezelőtt a laptoppal sem volt ). Nem tudom mi történhetett. Senki sem nyúlt hozzá semmihez.
Itt van pár kép a router felületéről:
Működik!
Le kellett frissíteni a hálókártya illesztőprogramját.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!