Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Ma vettem egy Sony Xperia E...

Ma vettem egy Sony Xperia E okostelefont, és olyan gondom lenne, hogy WIFI nelkul nem tudok kapcsolódni az internethez de viszont van elofizetet internetem. A kérdés mit tudok ezzel tenni vagy kihez forduljak ez véget? Köszönöm :-)

Figyelt kérdés
2013. dec. 24. 23:49
 1/4 anonim ***** válasza:

Fordulj oda, ahol vetted.

Egyébként mikor én telefont vettem mobilinternettel, nemsokkal vásárlás után kaptam egy SMS-t a "rendszer"-től, hogy aktiválták a mobilnetem. Neked ilyesmit nem említettek? Hívd fel mindenképp az ügyfélszolgálatukat.

2013. dec. 24. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Akkor nem is okos... Elvileg a szolgáltatótól lelehet kérni a beállításokat. Picit keresgélj a weboldalán!
2013. dec. 24. 23:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

Igazából nekem ez az internet elofizetesem ha jól emlékszem 1 éve van meg,és a másik telefonomnal semmi ilyen problémám nem volt,ezért nem is értem a problémát.

De köszönöm :-)

2013. dec. 25. 00:04
 4/4 anonim válasza:
Bnekem olyan volt a telefonommal(ugyanolyan)hogy átváltotta a csomagot így nem ment a net.A beállításoknál .babrálj valamit
2014. jún. 8. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!