Netről rendeltem nem erősítettem meg a megerősítő emailon, és kipostázták. Ilyenkor megbüntethetnek valamire, vagy felszámoltathatják a postadíjat?
Ezt mondjuk a vásárlási feltételek között kell megnézni, de szerintem maga a megrendelés lezárul, amint megrendelted. A megerősítő e-mail azért van, hogy a bolt megerősítse, hogy fogadták a megrendelést, és tudják teljesíteni. Arra általában nem várnak választ, az egy visszajelzés feléd.
Amúgy 8 napon belül elállhatsz a rendeléstől, ha visszaküldöd. Ezt viszont mielőbb jelezd nekik levélben. Ennek a postának a költségét te fizeted, de amúgy indoklás nélkül is visszakapod az cucc árát.
Ilyen levelet még nem kaptam, akkor nem egyről beszéltünk, bocsánat.
De akkor is a vásárlási feltételeket kell elolvasni, mert ott van pontosan leírva a vásárlás menete.
Amúgy tegyük fel, hogy simán megrendelted és nem veszed át. Szerintem ezzel sem követtél el semmi törvénytelent. Távollévő felek között van ilyen lehetőség, hogy elállj a vásárlástól.
Vásárlás menetét tényleg nem találtam, és az "Általános szállítási feltételek és egyéb fontos tudnivalók" sem link, nem mutat sehova. Erre hivatkozhatsz, ha számlát küldenek. Viszont a lenti szöveg alapján a postaköltséget te fizeted. Szóval nem egyszerű.
"Postai utánvéttel megrendelt termékek esetében, amennyiben az nem kerül átvételre, a postai költségeinket, a megrendelőnek kiszámlazhatjuk, nem vizsgálva azt, hogy ki volt a hibás, a megrendeló, avagy a posta."
Amúgy mennyi a postaköltség? Megéri belemenni egy ilyen huzavonába?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!