A Telenor Hipernet statisztikák menüpontjában az eddigi adatok maguktól kitörlődtek. Mi történhetett?
Figyelt kérdés
December óta használom, a havi és az éves adatok egyformák lettek, aug.18-tól a nulláról indult újra.
Emiatt az e havi adatforgalmamat nem igazán tudom nyomon követni, hogy most akkor a 3G-át meghaladtam vagy hol is tartok...
2013. aug. 26. 11:36
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!