Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Későn fizettem be a számlát...

Későn fizettem be a számlát és kikapcsolták a netemet. Kb mennyi idő míg újra bekapcsolják?

Figyelt kérdés

Leírom a sztorit hogy miért is kapcsolták ki a netmet. Tegnap járt le a fizetési határidő és 3 nappal ezelőtt 12.-én akartam kifizetni a Telenoros Hipernet 21 netemet ( 6000 Ft ). Én mindig bankkártyával szoktam kifizetni a számlámat és ezúttal sem lett volna másképp. Beléptem a Telenor Online rendszerébe 12.-én de az a szöveg fogadott hogy technikai hiba miatt nem elérhető. Mondom sebaj, majd holnap kifizetem. Másnap beléptem és még mindig nem volt elérhető az online felület. Itt már kezdtem ideges lenni. Aztán tegnapelőtt megint beléptem és még mindig technikai hiba volt. Tegnap megint megpróbáltam belépni de akkor már csak egy fehér lap jött be, még azt sem írta ki hogy hiba van( Itt már dühöngtem és mindenhova elküldtem a Telenort ). Ezután tegnap felhívtam a 1220-at de semmire sem mentem vele mert másfél óra várakoztatás után levágtam a telefont. Ma reggel bedugom a sticket a gépbe és a mobilnet programja azt a szöveget vágja a fejemhez hogy "Korlátozott szolgáltatás". 1220-at újra megpróbáltam felhívni és ezúttal "csak" 10 percet kellett várni. Elmondtam a nőnek a problémámat, utána nézett a dolgoknak majd elkezdi hogy hát későn lett befizetve a számla és lejárt a fizetési határidő és ezért lett korlátozva a szolgáltatás. Olyan düh töltött el hogy nagy hangerőn, már-már ordibálva elkezdem neki mondani azt amit itt az imént leírtam de csak annyit tudott mondani hogy sajnálom. Ezután a kellemes telefonbeszélgetés után elment egy ismerősömhöz, nála megnéztem hogy működik-e a Telenor Online és csodák csodájára működött. Gyorsan ki is fizettem a számlát.

Kb mikorra várható hogy visszakapcsolják a netemet? A hosszú hétvégére lehet hogy el is búcsúzhatok tőle?



2013. aug. 16. 14:24
 1/5 levis56 ***** válasza:
Ha van a közeledben ügyfélszolgálat érdemes bemenni személyesen és vinni a bizonylatot a befizetésről és ott megköszönni hogy ilyen rugalmasak voltak,ugyanis nem szokás pár nap csúszás után felszólítás nélkül kikapcsolni egy szolgáltatást.A helyedben néznék más korrektebb szolgáltatót ha csak nincs itt hűségszerződésed.
2013. aug. 16. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Ha befizeted, 24 óra szokott lenni a visszakapcsolási idő.
2013. aug. 16. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 levis56 ***** válasza:
A számla beérkezése a lényeges nem mindegy hogy átutalás vagy sárga csekk ez utóbbi 8-10 nap.
2013. aug. 16. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Bementem az ügyfélszolgálathoz ahogy mondtad. Elpanaszoltam nekik a problémámat és az ügyintéző máris látta hogy be van fizetve és visszakapcsolta.

Sajnos még 3 hónap hűségidő rögzít ehhez a minősíthetetlen szolgáltatóhoz de ahogy lejárt rögtön megyek is át a Vodafone-hoz. a Telefon előfizetésem is már 7 éve a Vodánál is és ezalatt a 7 év alatt még semmilyen problémám nem volt velük.

2013. aug. 16. 18:24
 5/5 anonim válasza:
Arra azért figyelj oda, hogy ilyenkor visszakapcsolási díjat is fel szoktak számítani, ami rohadt sok szokott lenni.
2013. szept. 10. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!