SOS! Mit csináljak a mobilnettemmel?
Pontosan, vagy bemész valamelyik üzletükbe és mondasz egy olyan mondatot, amiben benne van a "költségek nélküli szerződésbontás" és a "Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság" szavak (esetleg célszerű az eladó főnökével beszélned, azok általában tudják mit jelent a dolog)...
ezaz NMHH alá tartozó probléma, nem kereskedelmi, de a kereskedelmi szerveknél is tehetsz feljelentést...
Esetleg szórakozhatsz az eladóval és a stickel, minden hibás terméket kötelesek cserélni a ptk szerint ha kéred... nem ők döntik el hogy másikat adnak, vagy gariztatják, avagy levásárolhatod az árát, hanem TE.
#2 vok, bocs van még egy idevonatkozó...
A szolgáltatásban garantált sebességet 0mbp/s bizonyítsák be hogy eléri... ha nincs kapcsolat(csak látszólagos), nem éri el...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!