Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Melyik szolgáltatónál a...

Melyik szolgáltatónál a legjobb az internet?

Figyelt kérdés

Mobilnetem (t-mobile) van de rosszul vagyok attól, hogy állandóan lelassul, ha elértem a maxot a csomagomban..

Nekem egy olyan szolgáltató kell, ahol bármennyit netezhetek (nagyon sok filmet, sorozatot nézek) mégse lassul a netem. Másik fontos szempont, hogy megfizethető ár legyen.) Ötletek?


2013. máj. 4. 16:17
 1/6 anonim ***** válasza:

írd ide,hogy nálatok melyikek az elérhetőek,

és máris tudunk neked segíteni,

-mert hiába írnánk ide,hogy DIGI !,ha arra nincs is DIGI,

2013. máj. 4. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Digi tv-m van.
2013. máj. 4. 16:34
 3/6 anonim ***** válasza:

miért nem ezzel kezdted ?

-a DIGI netje az egyik legszuperebb

2013. máj. 4. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Műholdas DIGI tévéd van vagy kábeles? Ha kábeles akkor gondolom az internetjük is elérhető nálad. Ebben az esetben az válaszd. Ha műholdas tévéd akkor nem biztos hogy elérhető nálad a DIGI internetje és érdemes lenne körbeérdeklődni több szolgáltatónál ( UPC, Invitel, T-Home...stb ) hogy szolgálatnak-e arra fele internetet.
2013. máj. 4. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Kábeles net szerintem frankó. Nekem T-home van, egyszer sem szállt még el pedig 4 éve megy szinte éjjel-nappal. Csak akkor szakadt meg, ha amúgy is áramszünet volt. Ellenben a műholdas netet még az időjárás is befolyásolja. Mondjuk a kábelest is, ha egy vihar kicsavarja az oszlopot, de akkor az internet lesz a legkisebb gondom :D
2013. máj. 5. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

T-Home: Már 1 éve előfizetőjük vagyok és eddig semmi panaszom nem lehet rájuk: [link]

Egyedül amivel van némi kivetnivalóm az a telefonos ügyfélszolgálatuk. A héten akartam meghosszabbítani a hűségidőt de nem tudtam mivel fél órát várakoztattak aztán meguntam és letettem a telefont majd írtam nekik a Facebookon és ott azt javasolták hogy a 1412-ön az 1-es menüpontba válasszam az önkiszolgáló ügyfélszolgálatot és kövessem az igényeimnek megfelelő utasításokat. Itt kb 10 percig csak a gombokat nyomogattam mivel mindenféle azonosítót be kellett ütni majd amikor végre sikerült azonosítaniuk akkor csak 2 opciót tudtam választani azon a bizonyos önkiszolgáló ügyfélszolgálaton: egy félórás szófosást az önkiszolgáló ügyfélszolgálat használati feltételeiről és valamilyen hangazonosításos sz@r módosítását. Magyarán több mint fél órát tököltem az önkiszolgáló ügyfélszolgálattal a nagy semmiért. Holnap bemegyek inkább az üzletükben is ott hosszabbítom meg a hűségidőt.

2013. máj. 5. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!