Battlefield Play4Free sms rendelési probléma, hol tudnék segítséget kérni?
Figyelt kérdés
A fent említett játékban rendeltem kétszer is egymás után SMS-el "founds-ot" (játékbeli fizető eszközt). De a rendelések elküldése után nem sokkal jött egy válasz sms(kb. 10 - 15 perc), hogy " a szolgáltatás technikai okok miatt nem elérhető, kérése díjmentes volt". Ennek ellenére, hogy a rendelés még most sem érkezett meg, még a pénzemet is levonták a kártyámról. A honlapon pedig még mindig azt jelzi, hogy a rendelés folyamatban van.
A szolgáltató neve, amely a rendelést bonyolította Boku.
Az lenne a kérdésem, hogy ezzel kapcsolatban hol tudnék valamilyen segítséget kérni, vagy valamilyen supportal kapcsolatba lépni ?
2013. ápr. 16. 20:06
1/1 anonim válasza:
boku nak van support email cime irj nekik
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!