Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » SOS-Windows 7-miért nem...

SOS-Windows 7-miért nem csatlakozik wifivel a gép a nethez?

Figyelt kérdés

Szakdolgozatomat írnám a géppel, a másik gépemen nem tudok ledhatóan dolgozni. A leadási határidő közeleg.

Most egy Microsoft Security Essentials teljes vizsgálatot futtatok.

Valami vírus lehet az oka?, a rendszer helyreállítását sem engedi, szombat óta, lassan kapcsol be, áll fel a rendszer. És azt írja ki nem állnak rendelkezésre kapcsolatok. A windows nem tudta automatikusan észlelni a proxibeállításokat.

Hálózati diagnosztika napló: 9BE998C5-A367-40C5-95D8-FE549E307B1EDiagnose.0.etl

Egyéb hálózat konfigurációja és naplói: NetworkConfiguration.cab

Laikus vagyok. Mit próbáljak meg, hogy kiderüljön, mi romlott el? Köszönöm!

2013. ápr. 8. 14:03
 1/6 anonim ***** válasza:
HA sürgős szólj szakinak! A napfény városában én is szívesen belekukkantok.
2013. ápr. 8. 14:06
 2/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm! A "szakik" északabbra sem tudták 1 óra alatt kideríteni az okot.Ilyet még nem is láttak.A gép működik, de net nélkül, sajnos nincs módom az office-t nélkülözni, így pendrive-al oldom meg.
2013. ápr. 8. 18:14
 3/6 anonim ***** válasza:
HD Setntinel mit mond a kondícióra? A wifi eszköz az eszközkezelőben látszik?
2013. ápr. 8. 19:48
 4/6 A kérdező kommentje:

Az első mondatot nem értem, a második kérdésre: a wifi szót a lenyílt eszközkezelőben nem látom.

- abszolút laikus vagyok az ilyen szakszóra történő válaszadásban.

A szerelőnél vezetékesen sem ment.Háttérprogramok is dolgoztak, amikről nem tudták pontosan mik lehetnek, pl. cromeexe.... egyik -másikat bezárták, valami drive scanner is módosításokat akart végrehajtani a bekapcsoláskor, ezt sem értették.

A bekapcsolásnál továbbra is nagyon lassú.

A fenti "vírus ellenőrző" nem talált semmit.

Azt mondták legrosszabb esetben újra kell telepíteni, mert lehet, hogy a netes csatlakozást akadályozza meg valami vírus, ami "befészkelte magát."