Ozsvathl kérdése:
Mik a megfelelő lépések ha az internet szolgáltatóm már 1 éve még a garantált internet sebességet sem szolgáltatja, többszöri személyes és telefonos hibajelentés után?
Figyelt kérdés
2013. márc. 23. 13:21
1/1 anonim válasza:
Ha kiszűrted hogy tényleg nem a te hibádból gondolok itt lassuló pc haldokló hálókártya... azaz tesztelted másik pc-vel akkor a fogyasztóvédelemmel vedd fel a kapcsolatot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!