Átvert az ügyintéző! Van esélyem visszamondani a szolgáltatást?
Figyelt kérdés
Most írtam alá 2 évet a Telenornál a Hipernet Heavy csomagra ( 15 gigás ) plusz rendeltem mellé 100 GB éjszakai adatforgalmat ( kiegészítő szolgáltatásként ). Így fizetek 8000 Ft-ot. A telefonos ügyintéző bátran állította hogy gyors lesz meg hogy nálam nagyon jó a lefedettség, még LTE hálózat is van. Belementem mivel itt nálam csak ultragagyi mikrós netre van lehetőség ami 1 Mbittel repeszt és mindig elment. 28.-án ki is hozták a Telenoros modemet. Nagy örömmel beüzemeltem hogy végre gyorsabb lesz net viszont az örömöm rögtön elmúlt amikor azt írta ki a modem programja hogy Telenor HU Edge. Gyorsan átállítottam a modemet csak 3G-re de ekkor a Nincs szolgáltatás szöveg fogadott. Már tiszta ideg vagyok miatta. Jó esetben 5 perc míg betölt egy oldalt a telefonos nő ( nem írom le mit gondolok most róla ) meg azt állította hogy még LTE hálózat is van itt. És a legjobb hogy a szerződésbe garantált sebesség 0 azaz 0 Mbit/s! Tehát garantálják a nagy semmit! Van valami mód arra hogy visszamondjam?2013. jan. 1. 21:09
12/15 anonim válasza:
A számítógép előlapi USB portjai közül valamelyiket nevezd ki netesnek, aztán töröld le az előző telepítést, vedd ki a SIM kártyát és telepítsd újra (ha kéri a SIM-et tedd bele). Aztán nézd meg a Vezérlőpultban a Hálózati kapcsolatokat, látja a Windows? Ha ez rendben van, akkor a tűzfalon is engedélyezd. De az én gépemen pl. XP van, Eset Smart Securityval, újratelepíteni a ZTE Broadband eszközt csak a Programok telepítéséből, új program hozzáadásával lehet (így lett telepítve biztonsági okokból a Windows). 2007 óta van USB modemes netem, írjál és megpróbálok neked segíteni, de nem vagyok Telenoros.
13/15 A kérdező kommentje:
Felhívtam a Telenort és kiderült hogy nem volt a SIM kártya beregisztrálva az LTE hálózatra csak az Edge hálózatra. Most már Telenor HU LTE hálózaton van a stick ( 3 csíkos térerővel ) Stabilan 25-30 Mbit/s-el tölt le, fel meg olyan 3-4 Mbit/s-el :)
2013. jan. 3. 14:16
14/15 anonim válasza:
Én okostelefonnal jártam haonlóan, a szolgáltató boltjában derült ki, hogy bár előfizetéses a SIM kártyám, internetre nem volt regisztrálva.
15/15 anonim válasza:
Tudom, hogy már valószínűleg nem aktuális, de ilyen esetben ha telefonon lett megrendelve, minden szolgáltató köteles a beszélgetéseit rögzíteni 5 évre visszamenőleg 2008 óta. Ilyen estben az ügyfél kérheti a beszélgetésének a visszahallgatását akár a szolgáltató vagy magának kikérve üszin is. Ha abban az ügyintéző által elhangzik a téves információ akkor a szolgáltató köteles azt biztosítani vagy a szerződést probléma nélkül felmondani. Amúgy a Telenor-nak van saját lefedettségi térképe, ahol az ügyintéző meg tudja nézni utcára pontosan a lefedettség lehetőségét.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!