Átvert az ügyintéző! Van esélyem visszamondani a szolgáltatást?
Beszélj az ügyfélszolgálattal, a DNS1, DNS1, APN: ezeket be kell írni. Ha nem megy automatikusan, akkor kézzel. Hívd fel az ügyfélszolgálatot, kérd le és írd be. Sajnos én nem tudom megadni, mert az enyém Vodás.
Nem elég Kizárólag 3G-re beállítani a Hálózati preferenciát.
APN pl. internet.telenor.net
DNS1: számsor a szerverhez.
DNS2: számsor a szerverhez.
Ezek után működni fog a HSDPA szélessáv.
Az ügyintéző nem hibás. Azt mondja, amit neki is megadnak. Nevezetesen az, hogy itt meg itt milyen hálózati lefedettség jöhet szóba. Ebben nem hibás.
A sebességet illetően sajnos nem tudsz reklamálni, mivel a Telenor honlapján is rajta van, hogy:
"A Szolgáltató által garantált le- és feltöltési sebesség 2G, 3G, HSPA technológia esetén: 0 Mbit/s."
Az LTE cucchoz olyan modem kell ami tud LTEt is. Neked olyan van? Nem vagyok Telenor dolgozó, sem kötődésem sincs a céghez, de azt kell mondanom, hogy neked semmilyen jogalapod nincs a reklamációhoz. Sajnos :(
reklamálj nyugodtan! én is azt tenném, hátha sikerül. jobb mintha nem csinálnál semmit se!
amúgy meg körültekintőbbnek kell lenni. ma már mindenkit ott húznak le ahol tudnak! máskor figyelj jobban!
de ezen kivagyok most én is hogy a garantált sebesség 0 Mbit/s. lol
Vagyis Hiper szélessáv nálad nincs, ennyit jelent a 0.
De ettől még lennie kell 3G-nek, illetve HSDPA-nak, ami szintén nem lassú. Csak erre be kell állítani a modemet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!