Hogyan tudnám lemondani a T-Home-ot?
Sziasztok!
Nemrég kaptunk egy új IPTV-vevőegységet a T-Home-tól, amivel aláírtunk őjabb 2 éves hűségnyilatkozatot. Eddig sem voltunk oda a szolgáltatásért, de az utóbbi hónapokban nincs olyan, hogy hetente ne menne el pár órára a net, és ugye akkor tv sincsen.
De ebben a hónaőban pl. ez a második alkalom, hogy egész nap se tv, se net. Reggeltől estig.
Fel akartuk mondani a szerződést, de mivel hűséget írtunk alá, ezt nem kevés összeg kifizetésével tudjuk csak megtenni.
Az lenne a kérdésem, hogy arra hivatkozva sem lehet felmondani, hogy a szolgáltató egy trágya? Már ha lehet ezt szolgáltatásnak nevezni...
Vagy nincs ennek valami más útja? Ha aláírtam a 2 évet, akkor az akkor is 2 év marad, ha fejen állok nekik?
Köszi előre is!
e-mail a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnak és a Nemzeti Hírközlési Felügyeletnek.
Csatolni az összes dokumentumot, (szerződés szám, időpont stb.) és a T-Home-nek mikor, hányszop jelentettétek be (e-mailek másolata, telefonok pontos dátuma időpontja) és azt, hogy hányszor voltak kinn javítani, eredménytelenül!!!
Ne számíts gyors eredményre, nálunk a fenti hatóságok segítségével is, 8 hónapba telt, míg a szerződést feltudtuk úgy bontani, hogy nem kellett kifizetnünk a hűségidőszakra eső, havidíjjat! (sőt, 3 hónapot még vissza is fizetett a T-Home, mert beigazolódott, hogy nem, vagy csak alig szolgáltatott!, de ezt Nektek kell bizonyítani! (felvéve a T-Home ügyfélszolgálattal, segélyvonalon történt beszélgetéseket, az e-mailek titkos másolatatait elküldve a fenti 2 Hatóságnak is stb. így van rá esély, a szerződés felbonthatóságára, egyébként NEM.
A franc. :( Mindig telefonon hívtuk őket, de hogy mikor, és hogy pontosan hányszor voltak kint, és mikor, azt nem tudom már így megmondani nekik. :( Gondolom, a T-Home meg nem fogja kiadni ezeket az adatokat.
Vagy akkor innentől kezdve csinálom majd ezt, amit leírtál, előbb-utóbb csak sikerül. Ha jó pár hónap, akkor annyi, de legalább nem 2 év.
Köszi a választ! :)
A legfontosabb, hogy MINDIG telefonálj nekik, hogy gond van.
Ha nem is csinálnak semmit, vegyenek föl szépen hibajegyet.
Majd ezek után, ha már van jó pár darab, be lehet menni panaszkodni.
Nekünk is volt hasonló bajunk, panaszkodtunk, el is engedtek pár hónap fizetést. (Mi nem akartuk felmondani.)
Azóta már sokkal jobban működik minden.
Ha elég sok a hiba, akkor lehet megoldható a hűségidő alatt is a kilépés, de valóban ahhoz esélyes, hogy kell a fogyasztó védelem is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!