Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Ebay probléma, segítség?

Ebay probléma, segítség?

Figyelt kérdés
Még november 19-én rendeltem ebayről képernyőfóliát Samsung Galaxy i9000-re. Tegmnap december 7-én megérkezett, de sajnos a probléma az, hogy iPhonera kaptam 5 csomag fóliát. Ilyenkor mit lehet tenni? Írjam azt, hogy nem azt kaptam amit kértem? Mert akkor olyat ír, hogy nekem kell visszaküldenem a csomagot. Vagy írjam azt, hogy nem kaptam meg a terméket, és fizessék vissza?

2012. dec. 8. 12:39
 1/2 anonim válasza:
nem kérheted vissza a pénzed mert be tudja bizonyítani,hogy el küldte.de reklamálni tudsz de azt fogja mondani küldd vissza és küldi a másikat.ez van sajna
2012. dec. 8. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Nem feltétlenül kell visszaküldeni, én így jártam az egyik táskával, amit rendeltem. Az eladó felajánlotta, hogy a felét visszafizeti (sérült volt a cucc), én meg mondtam, hogy nekem a teljes összeg kell, különben negative feedback-et adok. Azonnal kaptam is vissza a pénzt, vissza sem kellett küldenem :P
2012. dec. 9. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!