Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » NCore seed? Nem értem.

NCore seed? Nem értem.

Figyelt kérdés

Letölti a fájlt és el is kezdi visszatölteni, de utána kiírja, hogy hiba... Nem értem, ilyenkor visszatölti? Nem fognak tiltani? Kezdő vagyok, segítsetek légyszi!! :(

16/L



2012. nov. 17. 14:02
 1/10 anonim ***** válasza:
100%

Mi a hiba (pontosan)? A letöltést követően nem szabad áthelyezni, átnevezni vagy törölni a fájlokat, különben nem tud mit a kliens seedelni. Vagy ha áthelyezed, akkor meg kell adni neki az új helyét. Más esetben nem szokott hibát írni.


Ha az oldallal van probléma, a Trackerek fül Állapot oszlopában írja azt.

2012. nov. 17. 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 P.O.C. ***** válasza:
Torrent kliensed milyen van? Routert használsz?
2012. nov. 17. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Áthelyeztem, akkor ez volt a proléma.... Hogy kell az új helyet megadni?
2012. nov. 17. 14:18
 4/10 A kérdező kommentje:
Meg át is neveztem.
2012. nov. 17. 14:19
 5/10 A kérdező kommentje:
utorrent 3.2.2 és wifis a net
2012. nov. 17. 14:20
 6/10 anonim ***** válasza:

Az áthelyezés legegyszerűbb módja: jobb klikk a torrenten/haladó/letöltés helyének megadása. Amelyik mappát megadod, oda át is helyezi a rendszer és az elérési útvonal is módosul a kliensben, így seedben marad.


Ugyanúgy ha már előtte áthelyezted, akkor ezt a lépést ismét megcsinálod, kiválasztod a meglévő mappát. Ha rákérdez arra hogy már létezik a hely, és lecseréled-e, igent nyomsz.


Az átnevezés is vissza kell csinálni, ha már nem tudod mi volt az eredeti név, akkor a letöltési oldalon nézd meg a fájllistát, és onnan másold át az eredeti neveket.


A továbbiakban pedig tudod hogy nem szabad módosítani. Ha a kliens a film1 nevű fájlt seedeli, és te átnevezed film2-re, akkor az eredeti fájl eltűnik, és a program nem fogja tudni folytatni.

2012. nov. 17. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje: