Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Az Invitelél milyen gyakran...

Az Invitelél milyen gyakran mondják azt egy hibára hogy a felhasználó routere a hibás?

Figyelt kérdés

2012. nov. 16. 20:03
 1/4 anonim ***** válasza:
Ezt mégis honnan kellene tudni bárkinek is?
2012. nov. 16. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 Valor ***** válasza:
Általában mindig a router (vagy a modem) a hiba forrása az összes hibabejelentőnél, persze ez abból ered, hogy aki ott ül, az sok esetben teljesen laikus a témában...
2012. nov. 16. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
két ügyintéző is aztmondta hogy a router a hibás... felhivtam őket mégegyszer... és leb*sztam őket hogy az létezhetetlen hogy a router legyen a rossz mivel alig néhány hónapos és egy ismerősnél is megnéztük és jó volt nem szaggatott... és ha nem hozzák hejre vagy nem jönnek ki megcsinálni megyek a fogyasztóvédelemhez... majd kaptam egy hibakódot h ha bármilyen változás lesz jó vagy rosz szoljak vissza... és nem telt el tán 10 perc sem... felgyorsult a netem... és abbahogyta a szaggatást... a ping is lejött 130 ról 41 ms ra...
2012. nov. 18. 15:14
 4/4 anonim válasza:

Nem túl gyakran. Ha valamiért kiakarják cserélni a modemed akkor felajánlanak neked egy jobb csomagot, és utána ki kell hogy menjenek hozzád hogy a modemet is kicseréljék.


Erre néha azért van szükség mert a technológia változik, néha más ismeretlen okok miatt.

2012. nov. 25. 01:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!